Christofer Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Inte bra, Chris. Det är inbillning att utbildning skulle vara inbillning, då inbillning är att utbildning skulle vara inbillning. 😉 I get your point 😎 Gör jag knappt själv. 😳 Drick ett par flaskor vodka och pröva igen 😉 Vad tar du mig för, en rysk terrorist? 😎 Ja? 😎🤪
Micke H Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Inte bra, Chris. Det är inbillning att utbildning skulle vara inbillning, då inbillning är att utbildning skulle vara inbillning. 😉 I get your point 😎 Gör jag knappt själv. 😳 Drick ett par flaskor vodka och pröva igen 😎 Vad tar du mig för, en rysk terrorist? 😉 Ja? 😎🤪 Tja, jag fick ju Grahn att börja barra i Kuknästornet... 😎
Christofer Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Inte bra, Chris. Det är inbillning att utbildning skulle vara inbillning, då inbillning är att utbildning skulle vara inbillning. 😉 I get your point 😎 Gör jag knappt själv. 😳 Drick ett par flaskor vodka och pröva igen 😉 Vad tar du mig för, en rysk terrorist? 😉 Ja? 😎🤪 Tja, jag fick ju Grahn att börja barra i Kuknästornet... 😎 😎😎😆 de hadde jag glömt 😆
Micke H Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 (redigerat) 6 besökare smygläser denna tråd (0 gäster och 2 anonyma fegisar) 4 medlem(mar): Pico, Christofer, oknytt, Dark Of Light 🤪 EDIT: bara för det så hinner alla skriva precis innan detta inlägg. 😳 Redigerat 5 september 2006 av Lynxo
Christofer Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 6 besökare smygläser denna tråd (0 gäster och 2 anonyma fegisar)4 medlem(mar): Pico, Christofer, oknytt, Dark Of Light 🤪 Du är ju anonym 😳
Micke H Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 6 besökare smygläser denna tråd (0 gäster och 2 anonyma fegisar)4 medlem(mar): Pico, Christofer, oknytt, Dark Of Light 🤪 Du är ju anonym 😉 Ssssssshhhh... 😳
Gote Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Låt inte studierna komma ivägen för utbildningen bara! 🤪
Micke H Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 🤪 Nä, nu slutar jag, ska dra hem. See you later, suuuuuckers! 😳
Christofer Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 6 besökare smygläser denna tråd (0 gäster och 2 anonyma fegisar)4 medlem(mar): Pico, Christofer, oknytt, Dark Of Light 🤪 Du är ju anonym 😉 Ssssssshhhh... 😳 Är du i plugget?
Christofer Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 6 besökare smygläser denna tråd (0 gäster och 2 anonyma fegisar)4 medlem(mar): Pico, Christofer, oknytt, Dark Of Light 🤪 Du är ju anonym 😉 Ssssssshhhh... 😳 Är du i plugget? Nopp, de är han inte
Dark Of Light Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Låt inte studierna komma ivägen för inbillningen bara! 🤪 😳
Krokodil Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Vill ha min lägenhet nu för fan... 🤪 Måste vänta till oktober.
Pico Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Vill ha min lägenhet nu för fan... 🤪 Måste vänta till oktober. Om du bosätter dig just utanför lägenhetsdörren så kanske du lyckas skynda på processen... 😳
Krokodil Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 🤪 Har jag tur så lämnar nuvarande hyresgästen alla möbler i sin rädsla.
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 🤪 Har jag tur så lämnar nuvarande hyresgästen alla möbler i sin rädsla. Är din lägenhet ockuperad? Påminner om den där thrillern på tv som var så bra. Han som hyrde ett rum på nedervåningen i ett hus i en backe i San Fransisco. Kackerlackor och hela rubbet... Vad hette den? Betyg: *****/*****. 😳
Pico Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Ehm, är det inte någon som tänker säga hej? 🤪 Jo men visst... Hej! Ursäkta att det dröjde lite.
Gote Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Ehm, är det inte någon som tänker säga hej? 😳 Jo men visst... Hej! Ursäkta att det dröjde lite. 🤪
Overkill Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Ehm, är det inte någon som tänker säga hej? 😉 Jo men visst... Hej! Ursäkta att det dröjde lite. 🤪😳
D Vibe Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 http://home.brikks.com/xenophex/det_aer_inte_techno.html
Pazo Postat 5 september 2006 Trådstartare Postat 5 september 2006 http://home.brikks.com/xenophex/det_aer_inte_techno.html Så jävla bra!
Recommended Posts