Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TJenare.

Va finns mer Àn Virtual Guitarist? Steinbergs till Cubase?

Jag har bÄde akustisk och 2 versioner av elektriska versionen.

Jag vill ha en bra plug som Àr smidig, och man slipper sÄklart ha en riktig gitarr.

/Perrra

Annons
Postat

StĂ€llde samma frĂ„ga för ett tag sedan och fick ett bra svar som jag blev nöjd med och köpte. Men kommer fan inte ihĂ„g vad det hette. 😎

Kan kolla nÀr jag kommer hem frÄn jobbet, om inte nÄgon annan hinner nÀmna det innan eller om du sÀtter igÄng och söker.

Postat (redigerat)
StĂ€llde samma frĂ„ga för ett tag sedan och fick ett bra svar som jag blev nöjd med och köpte. Men kommer fan inte ihĂ„g vad det hette. 🙂

Kan kolla nÀr jag kommer hem frÄn jobbet, om inte nÄgon annan hinner nÀmna det innan eller om du sÀtter igÄng och söker.

Du blev tipsad om RealGuitar 2.

Titta Saverman. Man kan faktiskt ha nytta av sökfunktionen 😼

Redigerat av Pluffo
Postat

Klart man kan! Har aldrig sagt att man inte har det. Men man ska orka... 😼

Ja, RealGuitar Àr bra! Haft problem att det hÀnger sig ibland nÀr man öppnar tvÄ och vÀljer samma ljud men det gÄr sÀkert att lösa. Kanske bara för mig dessutom.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.