Jump to content
Annons

Sajter...


monz (oregistrerad)

Recommended Posts

monz (oregistrerad)

Hej! har kollat runt här nu ett tag, jag hittar ingen bra tråd om tips på musiksajter.

Jag skulle vilja ha ngr bra tips på sajter där man kan lägga upp sina låtar på (förutom här då).

Jag planerar inte att ta betalt för min musik då jag hellre ser att folk laddar ner den än att skita i den. Allstå bör man inte behöva pröjsa för att lägga upp den...

Men ta gärna med sådana alternativ med, ifall man ändrar sig...

Tack i förhand...

MVH/Niklas

Kolla oxo in min sida om ni vill, med mitt nystartade projekt "Fallen Angel":

www.myfallenmusic.tk

Hejs...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Googlepages är som ett lite begränsat "vanligt" webbhotell, fast gratis. Alltså inte anpassat specifikt för musik. Men naturligvis går det att lägga upp musik där lika väl som något annat, dock får du ju inte communitydelen av många rena musiksidor, dvs inte lika stor chans för folk att upptäcka dej den vägen.

Det finns ju alltid myspace, verkar ju poppis, även om det är på tillbakagång (duh! det var ju ett halvår sen myspace var hett).

Sen kan du ju vara lite experimentell och göra en torrent t ex, vips så behöver du ingen server alls (men däremot en dator som står uppkopplad dygnet runt. 😄 )

Link to comment
Dela på andra sajter

varför inte myspace.com? där kan du lägga upp 4 låtar. Sen kan du länka till din egen sida om du vill ha fler låtar. Där finns det nog större potential att nå fler människor än en "vanlig" sida...

Dock är det ju många som är reggade där och det finns således väldigt stort utbud av musik där..

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...