Jump to content
Annons

Helt ny med logic express!


Twist

Recommended Posts

Tjena!

Nu ska jag mixa till min sång och behöver då alltså hitta eq, reverb, eko, dynamic prossesing och så vidare. Det stora problemet är bara att jag inte vet vart de här sakerna finns eftersom jag är ny med logic. Jag antar att det står i manualen men jag är alldeles för slö för att kika i den.

Men om ni skulle kunna vara snälla och visa vart mixningsstationerna finns i logic så skulle det vara toppen. Hurray!

Ha en bra dag..

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Men för tusan... Läs manualen.. RTFM !!!! Sen kan du fråga här i forumet om du inte fattar.. Man blir nästan förbannad då man ser sånna inlägg.. Själv kan jag ligga och gotta mig med manualen i sängen flera timmar och drömma över vad man kan göra.. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du öppnar mixerfönstret så finns det två tomma rutor överst på varje stripp, klicka och håll ner där så dyker det upp menyer med pluggar.

Men ärligt talat så tror jag att det är lättare för dej att slå upp manualen (har du en piratkopia så finns den i helpmenyn) och kolla själv än att försöka förstå vad du ska hitta det jag beskrev.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte tiden att sitta och läsa en manual, tyvär! rolleyes.gif

Då kommer du nog aldrig att lära dig programmet.

Tbruce jag vet exakt vad du menar, visste dock inte att det var pluggarna. Jag trodde att man kunde sitta och ratta på dom ..Tack för hjälpen!

Men detta problem löste sig tydligen , men oundvikligen kommer du stöta på andra problem och att läsa manualen är att rekkomendera..

Redigerat av Piccazzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte tiden att sitta och läsa en manual, tyvär! 😕

Nä, men du kunde sitta framför datorn i 10 minuter och vänta på att någon skulle hjälpa dig!

RTFM!!

Vi hjälper dig gärna, men att säga att du inte har tid med att läsa manualen är att säga att din tid är värd mer än vår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv kan jag ligga och gotta mig med manualen i sängen flera timmar och drömma över vad man kan göra.. 😉

Det där är så tröstlöst sant...Alla mina manualer ligger på

skrivbordet i en hög, skrivbordet står farligt nära Toan så,

ja ni vet vad som händer...Va 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv kan jag ligga och gotta mig med manualen i sängen flera timmar och drömma över vad man kan göra.. 😉

Det där är så tröstlöst sant...Alla mina manualer ligger på

skrivbordet i en hög, skrivbordet står farligt nära Toan så,

ja ni vet vad som händer...Va 😆

Bajsar du på manualerna?! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv kan jag ligga och gotta mig med manualen i sängen flera timmar och drömma över vad man kan göra.. 😉

Det där är så tröstlöst sant...Alla mina manualer ligger på

skrivbordet i en hög, skrivbordet står farligt nära Toan så,

ja ni vet vad som händer...Va 😆

Bajsar du på manualerna?! 😮

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Twist!!! Wakeup! Har du läst manualen ännu! När du (verkligen) vet vad du frågar efter så kanske vi kan svara också... Eller var det som så att du tjuvladdat hem en piratkopia ändå och att du trodde att det var enklare än vad det var i verkliga livet. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...