Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Efter flera års (!!!) velande har jag äntligen köpt mig en ny bas idag... hittade en svart Fender Jazz bas på Musikcentralen, nedsatt med 35%. Känns väldigt trevligt, som alltid när man köper nytt instrument. Nu skall jag bara komma fram med ett sätt att berätta detta för tjejen så att inte hon kreverar... 🙂

Redigerat av Hellpig
Annons
Postat

Gratulerar! Du får väl säga att det är nån sällsynt modell som kommer att vara ovärderlig när du är pensionär 🙂

Min nästa bas ska bannemig bli en Fender Jaguar Sunburst. Sen får jag väl åka upp till Mornel så han får klämma lite på den 😆

Aja, först ska jag ha en ny gitarr.

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Efter flera års (!!!) velande har jag äntligen köpt mig en ny bas idag... hittade en svart Fender Jazz bas på Musikcentralen, nedsatt med 35%. Känns väldigt trevligt, som alltid när man köper nytt instrument. Nu skall jag bara komma fram med ett sätt att berätta detta för tjejen så att inte hon kreverar... 🙂

Vad gav du för den?

Är det en Japanare?

Postat (redigerat)
Efter flera års (!!!) velande har jag äntligen köpt mig en ny bas idag... hittade en svart Fender Jazz bas på Musikcentralen, nedsatt med 35%. Känns väldigt trevligt, som alltid när man köper nytt instrument. Nu skall jag bara komma fram med ett sätt att berätta detta för tjejen så att inte hon kreverar...  😆

Vad gav du för den?

Är det en Japanare?

Mexico tillverkad, gav ungefär 4480 kr, vilket verkade vara ett bra pris efter att ha kikat runt i butikerna både på nätet & RL.

Edit:

Satte priset för högt. 😆

Redigerat av Hellpig

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.