Mats StÄlbröst Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 HÀr kommer ett tips som definitivt faller under kategorin "fredagstrams"... nu finns nÀmligen möjlighet att chatta med boten Anna, kÀnd frÄn hitlÄten med samma namn, som ju Àlskas av mÄnga forummedlemmar. www.botenanna.se
Hellpig Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Lysande och man kan köpa tröjor ocksÄ! Tjo-hooo!
tbruce Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Sist jag var dĂ€r var det bara massa folk som planerade olika attentat mot basshunter. đ
sixties Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 poÀngen med lÄten Àr vÀl att Anna inte Àr en robot, sÄ dÄ Àr det alltsÄ en fejk anna som han skapat som man kan chatta med. vore roligare om den riktiga Anna trÀdde fram.
dancedancedance Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 det finns blogg och biografi ocksÄ! Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik Àr att man kan inte riktigt avgöra vilken stil han producerar, eftersom att nÀstan varje lÄt har sin egen stil. Och det Àr inte bara tom musik utan mÄnga lÄtar har ett unikt innehÄll, ofta med en kÀnsla eller ett budskap. Det Àr antagligen dÀrför att folk kommer ihÄg lÄtarna och fortsÀtter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till vÀrlden...
Lethal Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Jo, i "Boten Anna" lĂ€r man ju sig att inte döma folk efter utseendet, utan gĂ„ djupare för att verkligen lĂ€ra kĂ€nna nĂ„gon. Annars Ă€r det risk att kanalen aldrig blir som förr! đ
Exil Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Jo, i "Boten Anna" lĂ€r man ju sig att inte döma folk efter utseendet, utan gĂ„ djupare för att verkligen lĂ€ra kĂ€nna nĂ„gon. Annars Ă€r det risk att kanalen aldrig blir som förr! đ Precis! Och det Ă€r just dĂ€rför tjejen i videon ser ut som en Slitz/Moore brud đ
tbruce Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 det finns blogg och biografi ocksĂ„! Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik Ă€r att man kan inte riktigt avgöra vilken stil han producerar, eftersom att nĂ€stan varje lĂ„t har sin egen stil. Och det Ă€r inte bara tom musik utan mĂ„nga lĂ„tar har ett unikt innehĂ„ll, ofta med en kĂ€nsla eller ett budskap. Det Ă€r antagligen dĂ€rför att folk kommer ihĂ„g lĂ„tarna och fortsĂ€tter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till vĂ€rlden... Hahahahahaha. Roligast sedan "MIDI Ă€r inte sĂ„ bra". đ
IrieNixon Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Han bor Àven hemma. Trodde att det bara det var stockholmare som som fick bo hemma lÀngre Àn till 20-Ärs Älder...
Emil Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Han bor Àven hemma. Trodde att det bara det var stockholmare som som fick bo hemma lÀngre Àn till 20-Ärs Älder... vadÄ? kommer han inte frÄn sthlm?
basshole Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 det finns blogg och biografi ocksÄ! Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik Àr att man kan inte riktigt avgöra vilken stil han producerar, eftersom att nÀstan varje lÄt har sin egen stil. Och det Àr inte bara tom musik utan mÄnga lÄtar har ett unikt innehÄll, ofta med en kÀnsla eller ett budskap. Det Àr antagligen dÀrför att folk kommer ihÄg lÄtarna och fortsÀtter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till vÀrlden... Àmen vaf... tror han pÄ allvar (för det lÀr ju vara han sjÀlv som ligger bakom siten o all text) att han gör unik musik för vÀrlden? att han gör nÄgot som inte gjorts förut?!? jag erkÀnner att musiken jag sjÀlv skriver inte Àr direkt jÀttenyskapande.., men sÄ hÀvdar jag inte heller att den Àr unik. fyfan för hemtankade loopar och 303-kloner.
djonas Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Han bor Ă€ven hemma. Trodde att det bara det var stockholmare som som fick bo hemma lĂ€ngre Ă€n till 20-Ă„rs Ă„lder... vadĂ„? kommer han inte frĂ„n sthlm? Haha, you should get out more. đ Han kommer ju frĂ„n Halmstad.
Richard Olsson Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Haha, you should get out more. đHan kommer ju frĂ„n Halmstad. You should stay home more đ
Zyan Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Jo, i "Boten Anna" lĂ€r man ju sig att inte döma folk efter utseendet, utan gĂ„ djupare för att verkligen lĂ€ra kĂ€nna nĂ„gon. Annars Ă€r det risk att kanalen aldrig blir som förr! đ Precis! Och det Ă€r just dĂ€rför tjejen i videon ser ut som en Slitz/Moore brud đ Jag vet vem Boten Anna Ă€r genom en kompis som Ă€r barndomsvĂ€n med henne. Hon har asiatiskt ursprung och tĂ€vlar med cs. Och Ă€r inte blond đ
ThomasJ Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 (redigerat) Man kan Àven chatta med Anna (som faktist Àr en bot) pÄ Ikeas hemsida; http://193.108.42.79/ikea-se/anna/bot.html PÄ frÄgan om hon har trosor fÄr man svaret: Jag kan inte prata om klÀder och mode. Det Àr inte mitt syfte. Jag Àr hÀr för att tala om IKEA. Eller: Vad har du för Ip? Tack! TyvÀrr kan jag inte se hur du ser ut. Redigerat 19 augusti 2006 av LÄdan
Jonathanhitochdit Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 (redigerat) Hahahahah Kan jag fÄ en stol gratis? Anna - HÀr hitta du stolar. Har du barn? Anna - HÀr hittar du barn möbler Redigerat 19 augusti 2006 av Jonathanhitochdit
Nexustwins Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Fick inte ur henne mer Àn: Ja, jag Àr hÀr...
dancedancedance Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 det Àr typ som lexia, ett program som fanns nÀr jag gick i lÄg och mellanstadiet. det var för att lÀra sig lÀsa och skriva. dÀr fanns det en del som hette doktorn som var som ikeaanna. grymt Ànna!
marc Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 blogg Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till vĂ€rlden... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.