Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lysande och man kan köpa tröjor ocksÄ! Tjo-hooo! :rolleyes:

Postat

poÀngen med lÄten Àr vÀl att Anna inte Àr en robot, sÄ dÄ Àr det alltsÄ en fejk anna som han skapat som man kan chatta med.

vore roligare om den riktiga Anna trÀdde fram.

Postat

det finns blogg och biografi ocksÄ!

Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik Àr att man kan inte riktigt avgöra vilken stil han producerar, eftersom att nÀstan varje lÄt har sin egen stil. Och det Àr inte bara tom musik utan mÄnga lÄtar har ett unikt innehÄll, ofta med en kÀnsla eller ett budskap. Det Àr antagligen dÀrför att folk kommer ihÄg lÄtarna och fortsÀtter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till vÀrlden...
Postat

Jo, i "Boten Anna" lÀr man ju sig att inte döma folk efter utseendet, utan gÄ djupare för att verkligen lÀra kÀnna nÄgon. Annars Àr det risk att kanalen aldrig blir som förr!

🙁

Postat
Jo, i "Boten Anna" lÀr man ju sig att inte döma folk efter utseendet, utan gÄ djupare för att verkligen lÀra kÀnna nÄgon. Annars Àr det risk att kanalen aldrig blir som förr!

😄

Precis! Och det Ă€r just dĂ€rför tjejen i videon ser ut som en Slitz/Moore brud 🙁

Postat
Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik Àr att man kan inte riktigt avgöra vilken stil han producerar, eftersom att nÀstan varje lÄt har sin egen stil. Och det Àr inte bara tom musik utan mÄnga lÄtar har ett unikt innehÄll, ofta med en kÀnsla eller ett budskap. Det Àr antagligen dÀrför att folk kommer ihÄg lÄtarna och fortsÀtter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till vÀrlden...

Hahahahahaha. Roligast sedan "MIDI Ă€r inte sĂ„ bra". 🙂

Postat
Han bor Àven hemma. Trodde att det bara det var stockholmare som som fick bo hemma lÀngre Àn till 20-Ärs Älder...

vadÄ? kommer han inte frÄn sthlm?

Postat

Àmen vaf... tror han pÄ allvar (för det lÀr ju vara han sjÀlv som ligger bakom siten o all text) att han gör unik musik för vÀrlden? att han gör nÄgot som inte gjorts förut?!?

jag erkÀnner att musiken jag sjÀlv skriver inte Àr direkt jÀttenyskapande..,

men sÄ hÀvdar jag inte heller att den Àr unik.

fyfan för hemtankade loopar och 303-kloner.

Postat
Han bor Àven hemma. Trodde att det bara det var stockholmare som som fick bo hemma lÀngre Àn till 20-Ärs Älder...

vadÄ? kommer han inte frÄn sthlm?

Haha, you should get out more. 😉

Han kommer ju frÄn Halmstad.

Postat
Haha, you should get out more. 😉

Han kommer ju frÄn Halmstad.

You should stay home more 😄

Postat

😉

Precis! Och det Ă€r just dĂ€rför tjejen i videon ser ut som en Slitz/Moore brud 😆

Jag vet vem Boten Anna Àr genom en kompis som Àr barndomsvÀn med henne.

Hon har asiatiskt ursprung och tĂ€vlar med cs. Och Ă€r inte blond 😄

Postat (redigerat)

Man kan Àven chatta med Anna (som faktist Àr en bot) pÄ Ikeas hemsida;

http://193.108.42.79/ikea-se/anna/bot.html

PÄ frÄgan om hon har trosor fÄr man svaret:

Jag kan inte prata om klÀder och mode. Det Àr inte mitt syfte. Jag Àr hÀr för att tala om IKEA.

Eller: Vad har du för Ip?

Tack! TyvÀrr kan jag inte se hur du ser ut.
Redigerat av LÄdan
Postat

det Àr typ som lexia, ett program som fanns nÀr jag gick i lÄg och mellanstadiet. det var för att lÀra sig lÀsa och skriva. dÀr fanns det en del som hette doktorn som var som ikeaanna. grymt Ànna!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.