Jump to content
Annons

Musikalisk presentation


Va tror ni?  

2 röster

  1. 1. Va tror ni?

    • Visst!
      1
    • Tja!
      0
    • Lägg ner musiken med omedelbar verkan!
      0


Recommended Posts

Tänkte försöka ge en musikalisk presentation av mig själv så här kommer lite från mina egna projekt, dvs musik som jag (tillsammans med diverse folk) gjort för mitt eget höga nöjes skull. Har egentligen inga större intentioner med dessa projekt men det är ju så kul med musik när man får göra vad man vill!

End of love - Skriven och proddad av mig och Niklas Engman, sång Elina Henriksson. Inspelad för ett år sedan ungefär.

Take me home Vårt countryband som vi försöker komma ut att spela med så mycke så möjligt. (skriver låtar, körar och spelar bas)

Link goes to New Orleans Vårt jazzband som enbart spelar covers på Nintendomusik.

Whitch Way Påbörjat projekt som inte kommit så långt. Letar med lykta efter bra sångerska hit!

Namnlös Icke färdig låt alls. (verssången är uppkopierad som ni säkert märker. Mixen suger än så länge, men i alla fall. Ett av de senare alstren...

Hoppas nu det är OK att spamma ut så här mycke låtar. I värsta fall får väl någon admin radera tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

end of love - detta diggar jag som fan. tycker det e skönt

take me home-. inget jag gillar det är säkert bra men jag gillar det inte

Link goes to New Orleans - låter soft! helt enkelt

Whitch Way - en bra början men det är väl bara där än?

Namnlös - helt okej. skön känsla över den!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...