Jump to content
Annons

Heej allihopa jag är ny här!


KRIS_O (oregistrerad)

Recommended Posts

KRIS_O (oregistrerad)

Hej!!

Jag är ny här!

Är ganska ny inom musikproduktion med...

så jag vill gärna få kontakt med folk som är på min nivå och gärna få hjälp av folk som är erfarna som kan ge lite råd så att man kan komma framåt och utvecklas.

Är dansare men blivit tvungen att sluta för obestämd tid p.g.a av skada...

men det är väl mest dansmusik som jag går igång på och är intresserad av att göra, till största del...

Funkiga-electrogrejer, dansig-house, RnB, new-jack swing beats & hip -hop beats,

& gillar också att exprimentera och inte bara köra vissa genren, utan bara göra musik liksom.

spelar lite gitarr och sjunger .... resten brukar bli att hammra in på min midi-keyboard.

Tekniken med mjukvaru-program och allteknik iofs är väl inte min starka sida , men jag är också av den uppfattingen att känsla & kreativitet kommer före teknik.

En bra ide och kreativa människor slår alltid avancerad teknik!

är väldigt samarbetsvillig!

vill lära mig av andra och delar gärna med mig av det jag kan!

Hoppas att jag kan skapa lite nya kontakter här och hjälpa andra att utveckla sin musik samtidigt som jag fortsätter utveckla min.

I LOVE MUSIC!

/Kris

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjenare! Också helny här, så vi får hoppas att båda trivs 😄

Appropå mitt musikaliska kunnande så är jag antagligen ännu lägre ner än du så det är inget att vara orolig för...

Kanske värre för mig! 🙁

Redigerat av Barris
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...