Jump to content
Annons

Justin Timberlake


Mr Keys

Recommended Posts

Inte hört den innan men asfet var den iaf. Skönt annorlunda, och det på ett bra sätt. När släpps skivan?

När timbaland gör låtar har jag svårt att tänka mig att han känner behov av att bevisa för lyssnarna att han kan kvadrupelmicka en mungiga..

PowerPoint. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Om det här inte skulle vara Justin så skulle detta antagligen inte bli något alls.

Sä är det väl med 99% av alla låtar som skrivs hur som helst! Eller....

Hörde nånting om att Max Martin, när han jobbade med Brittan, hade runt 100 små alster som sen utvecklades till de låtar som faktiskt hamnade på plattan.

Massor av bra musik skrivs, men för den här typen av musik krävs det lite "stardom" för att få ut den. Behöver inte vara så heller, men det är den vanliga normen.

och när Denniz pop körde då va det tamefan kvalite rakt av.. allting han petade på (i pop sammanhang) blev till guld. Tänk dig Denniz pop (om han levde idag) skulle producera för justin, vilken skillnad det skulle bli va?

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)
och när Denniz pop körde då va det tamefan kvalite rakt av.. allting han petade på (i pop sammanhang) blev till guld. Tänk dig Denniz pop (om han levde idag) skulle producera för justin, vilken skillnad det skulle bli va?

Tycker nog att Timbaland gör en bra insats för Justin.

Link to comment
Dela på andra sajter

och när Denniz pop körde då va det tamefan kvalite rakt av.. allting han petade på (i pop sammanhang) blev till guld. Tänk dig Denniz pop (om han levde idag) skulle producera för justin, vilken skillnad det skulle bli va?

Tycker nog att Timbaland gör en bra insats för Justin.

Okey jag ger mig väl då..

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)
Tycker nog att Timbaland gör en bra insats för Justin.

Okey jag ger mig väl då..

Nää...det behöver du inte göra. Alla får tycka som dom vill...annars blir det ju inga diskussioner....

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte hört låten ifråga men jag har funnit att jag i regel avskyr allt Justin Timberlake varit delaktig i och tänker därför inte ens försöka lyssna på den. Anyway så kommer jag antagligen bli tvungen till det eftersom den antagligen kommer spelas konstant på radio och ute på krogen. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte hört låten, vill inte höra den och jag bryr mig inte om Justin Timberlake.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte hört låten ifråga men jag har funnit att jag i regel avskyr allt Justin Timberlake varit delaktig i och tänker därför inte ens försöka lyssna på den. Anyway så kommer jag antagligen bli tvungen till det eftersom den antagligen kommer spelas konstant på radio och ute på krogen. 😉

Tråkigt att du har den inställningen. Visst, N'sync sög men allt han gjort sen dess har ju varit top notch. Jaja, your loss.

El_mono: Vad är monotont i den här låten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Justin är grym... Timbaland är ännu grymmare!

Tycker dock att detta kan räknas till en av de mindre spännande grejerna båda gjort... och jag tror inte det blir någon riktig smash! (så klart i Justin-mått mätt)

Nya Nelly Furtado-plattan däremot... Oj Oj Oj

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker du själv att produktionen är värd 250.000 USD? Ja/nej..?

Som businessman skulle jag självklart säga ja - eftersom jag i princip vet redan i förväg att jag kommer få igen dom pengarna med "hyfsad" marginal. Personligen kan jag tycka att det är i överkant liksom, jag förstår ju vad du menar med att det känns simpelt och att man säkert KAN pula ihop det här i en hemmastudio, om man hade erfarenheten och kunnandet som Timbaland har. Det har inte jag, därför skulle jag pröjsa 250.000 om jag var skivbolagsboss och få skiten gjord av proffs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja låten är kass och produktionen är för jobbig att lyssna på. Om det här inte skulle vara Justin så skulle detta antagligen inte bli något alls.

Oj, här vaknade ja till efter ett gäng intetsägande inlägg... Ja, vad ska man säga, det kan inte bli mer WORD 😛

Edit: Men ändå är den bättre än hans tidigare låtar tro ja.

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

Nja låten är kass och produktionen är för jobbig att lyssna på. Om det här inte skulle vara Justin så skulle detta antagligen inte bli något alls.

Oj, här vaknade ja till efter ett gäng intetsägande inlägg... Ja, vad ska man säga, det kan inte bli mer WORD 😎

Edit: Men ändå är den bättre än hans tidigare låtar tro ja.

haha... ja ditt inlägg är ju allt annat än intetsägande 😉

Skönt med en uppfriskande ny infallsvinkel från dig Kricke 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten är en liten bitch. Först bryr man sig inte alls om fanskapet, sen vill man sätta på fanskapet, och till sist blir man inte av med fanskapet.

Vill inte säga att den vinner i längden, utan snarare på tvären.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja låten är kass och produktionen är för jobbig att lyssna på. Om det här inte skulle vara Justin så skulle detta antagligen inte bli något alls.

Oj, här vaknade ja till efter ett gäng intetsägande inlägg... Ja, vad ska man säga, det kan inte bli mer WORD 😎

Edit: Men ändå är den bättre än hans tidigare låtar tro ja.

haha... ja ditt inlägg är ju allt annat än intetsägande 😉

Skönt med en uppfriskande ny infallsvinkel från dig Kricke 😎

Skönt med lite humor också 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja låten är kass och produktionen är för jobbig att lyssna på. Om det här inte skulle vara Justin så skulle detta antagligen inte bli något alls.

Oj, här vaknade ja till efter ett gäng intetsägande inlägg... Ja, vad ska man säga, det kan inte bli mer WORD 😉

Edit: Men ändå är den bättre än hans tidigare låtar tro ja.

Jepp jag menar det verkligen, det är en helt vanlig skitlåt faktiskt. Kul att vi delar åsikt den här gången faktiskt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja låten är kass och produktionen är för jobbig att lyssna på. Om det här inte skulle vara Justin så skulle detta antagligen inte bli något alls.

Oj, här vaknade ja till efter ett gäng intetsägande inlägg... Ja, vad ska man säga, det kan inte bli mer WORD 😕

Edit: Men ändå är den bättre än hans tidigare låtar tro ja.

Jepp jag menar det verkligen, det är en helt vanlig skitlåt faktiskt. Kul att vi delar åsikt den här gången faktiskt. 😕

Jo ja tyckte ja kände igen ditt användarnamn i något annat sammanhang där vi inte höll med varandra, så nice indeed 😕

Edit (offtopic) : Gå gärna tillbaka till den andra tråden också och checka mitt svar (den med MTV var det väl om ja minns rätt), som nu är ganska gammalt visserligen... Korrigerade det lite också så det blev vänligare lol :rolleyes:

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...