Jump to content
Annons

Ett steg närmare slutet!


kallemio

Recommended Posts

Annons
Haha, fan va hemsk inställning; "ett steg närmare slutet". 🙂

Ungefär som att "man börjar långsamt dö vid 30". 😄

Men Grattis då.. eller beklagar sorgen snarare. 😎

Man börjar långsamt dö efter födseln :rolleyes:

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Livet är en sexuellt överförd sjukdom med garanterat dödlig utgång... 😉

Nåja - jag skulle inte se det som att man är ett steg närmare slutet - utan snarare att man har samlat på sig ytterligare ett års visdom och livserfarenhet sedan det senaste födelsedagsfirandet.

Grattis i alla fall! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Livet är en sexuellt överförd sjukdom med garanterat dödlig utgång... :rolleyes:

Nåja - jag skulle inte se det som att man är ett steg närmare slutet - utan snarare att man har samlat på sig ytterligare ett års visdom och livserfarenhet sedan det senaste födelsedagsfirandet.

Grattis i alla fall! 😆

hahaha underbart! Måste sno den raden och ha på min msn!

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, 22, då ere snart slut då! 🙁

Gör nåt bra av den här dagen, det kan vara din sista.

Men om så sker kan du ju se tillbaka på ett långt och (förhoppningsvis) händelserikt liv. När jag fyller 22 ska jag inte bli som alla andra 22-åringar som bara hänger på chatforum, och blir orkeslösa och inte orkar springa i rulltrappan på t-banan. Då ska jag ut och resa och se världen.

De flesta 22-åringar som min mamma känner pratar bara om hur det var förr, när de hade moppe och drog runt på stan, så tänker inte jag bli. Jag tänker tjacka en Volvo kombi och skaffa hund! Kanske ett radhus där jag kan ha en egen köksträdgård. Många av mina föräldrars 22-åriga kompisar röker inte ens, det tänker jag göra. Ja jävlar vad jag ska röka. Ska tjacka värsta Ronsontändaren och blossa satan! :rolleyes:

Många i den åldern börjar också jiddra om att chilla. Inte så konstigt kanske när man blir gammal. Chilla ner lixom. Chilla inte Kallemio, passa på att leva den korta tid du har kvar. När jag blir 22 ska jag ut och tälta, det verkar läskigt, på natten, man ligger i tälten och hör ljud utanför, kanske björnar eller nåt. Fan vad jag ska tälta. Mitt i skogen bara, bland alla vilda djur. En jättestor kniv ska jag ha med mig utifall värsta grizzlyn kommer.

Hoppas det blir en IRL snart Kallemio, det skulle vara kul att höra några vilda historier från förr, typ innan mobilerna fanns. Hur gjorde ni då? Hade ni två burkar och en snöre...? Eeeehhyy, jag ska åka Finlandsbåt men jag har skaffat ett jävla långt snöre så vi kan ha kontakt...?

Men hursomhelst, om du fortfarande lever vill jag önska dig en riktigt bra fördelsdag! :rolleyes:

Kram 😎

/Roffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...