Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nu finns mediaspelaren (mediadatabasen) MediaMonkey även på svenska, för den som så önskar.

MediaMonkey kan katalogisera musik och redigera ID3-taggar i din musiksamling enkelt, hämta och spara albumbilder och spårinfo från webben automatiskt, rippa din CD-samling till hårddisken och bränna ljud-CD, MP3-skivor och DVD. Den är också kompatibel med iPod och andra bärbara spelare. Standardversionen är gratis!

www.mediamonkey.com

Redigerat av Linkowich
Annons
Postat (redigerat)
Kan den dekoda M4P?

Hej joachime!

MediaMonkey stödjer WinAmp-plugins, och där finns en m4p-plugg som enligt uppgift ska fungera:

http://forums.winamp.com/showthread.php?postid=1344136

(Den vill som default installera sig i \Winamp\plugins - så ändra till \MediaMonkey\plugins, alt. kopiera manuellt in_tunes.dll efteråt)

Har inga apple-drm:er själv så jag vet inte mer. Vore kalas om du ville testa och berätta hur det gick! 😕

Redigerat av Linkowich
Postat
Kan den dekoda M4P?

MediaMonkey stödjer WinAmp-plugins, och där finns en m4p-plugg som enligt uppgift ska fungera:

http://forums.winamp.com/showthread.php?postid=1344136

Har inga apple-drm:er själv så jag vet inte mer. Vore kalas om du ville testa och berätta hur det gick! 😉

Okej. Tack för svar!

Ska se om jag hinner trixa med det till helgen.

Har känt mig så himla nöjd med Foobar tidigare, men har haft problem med att få den att spela M4P (trots flera timmars läsning i olika forum). Det verkar som att Apple trixar med DRM till varje uppdatering av iTunes... 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.