Jump to content
Annons

Bästa musikvideointrot någonsin


spaceman

Recommended Posts

Annons

Ännu roligare var väl att Hem & Skola var på korståg mot Twisted Sister eftersom den stackars pappan blev skadad i videon vilket av gruppen ansågs vara roligt.

Ja djävlar, det var lite stil på musiken förr i tiden. Iofs ska man ju se hela videosamlingen där man får en liten story bakom videon också. Andra klassiker är ju annars W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody, Dio - Holy Diver, Alice Copper - Poison, Judas Priest - Hot Rockin.

😕

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Klassiker! 😎

Men hur f-n man kunde tycka att han var cool och macho med den sminkningen är för mig ett mysterium... han ser fan ut som Mimi Bobeck i Drew Carey Show. 🙁

Påstår du att Mimi INTE är cool? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Klassiker! 🙂

Men hur f-n man kunde tycka att han var cool och macho med den sminkningen är för mig ett mysterium... han ser fan ut som Mimi Bobeck i Drew Carey Show. 😎

Påstår du att Mimi INTE är cool? 🙁

Hon är hemsk. Lite som Ernst-Hugo Järegård. Fruktansvärt bra skådis som lyckas väcka sådan avsky inom en. 😕

Men däremot är hon faktiskt rätt så macho. Det tänkte jag inte på. Hon är mer macho än fjollan i Twisted Sister. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Klassiker! 🙂

Men hur f-n man kunde tycka att han var cool och macho med den sminkningen är för mig ett mysterium... han ser fan ut som Mimi Bobeck i Drew Carey Show. 😕

Påstår du att Mimi INTE är cool? 😮

Hon är hemsk. Lite som Ernst-Hugo Järegård. Fruktansvärt bra skådis som lyckas väcka sådan avsky inom en. 😲

Men däremot är hon faktiskt rätt så macho. Det tänkte jag inte på. Hon är mer macho än fjollan i Twisted Sister. 😮

😮

Men är det bara jag som tänder på henne? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså nä.. jag diggar inte den där videon riktigt. Konceptet är bra och överspelet är lite kul.. men sen blir det inte mer bara. Förlåt för att jag tar den på allvar. =]

Bäst videointro är till Sugar av System of a down tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hur snabbt bredband krävs för att man ska slippa göra 200 omstartningar av videon innan man kan se hela?

En annan bra video är Depeche Mode och "Behind the wheel".

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Lasse Mongo (oregistrerad)
Hur snabbt bredband krävs för att man ska slippa göra 200 omstartningar av videon innan man kan se hela?

En annan bra video är Depeche Mode och "Behind the wheel".

😎

inga alls man bara klickade på länken så spelades videon upp, du har antagligen problem med din dator på nåt sätt...

Ladda ner k-lite Megacodecspack och mediaplayer classic (brukar man få på köpet så att säga) så ska du se att du inte har några problem i framtiden

depressed mode är inget att ha "what so ever" de är helt enkelt skit och tråkiga och har inte åstadkommit något bra alls, så varför blanda in dem i en sådan tråd som denna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Klassiker! 🙂

Men hur f-n man kunde tycka att han var cool och macho med den sminkningen är för mig ett mysterium... han ser fan ut som Mimi Bobeck i Drew Carey Show. 😱

Påstår du att Mimi INTE är cool? 🙂

Hon är hemsk. Lite som Ernst-Hugo Järegård. Fruktansvärt bra skådis som lyckas väcka sådan avsky inom en. 😎

Men däremot är hon faktiskt rätt så macho. Det tänkte jag inte på. Hon är mer macho än fjollan i Twisted Sister. 😄

ett big WORD for that bro!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

depressed mode är inget att ha "what so ever" de är helt enkelt skit och tråkiga och har inte åstadkommit något bra alls, så varför blanda in dem i en sådan tråd som denna?

😎🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Klassiker! 🙂

Men hur f-n man kunde tycka att han var cool och macho med den sminkningen är för mig ett mysterium... han ser fan ut som Mimi Bobeck i Drew Carey Show. 😱

Urff.. Hon skulle helt klart kunna plöja ner en skog utan hjälp av en orkan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är roligt och sorgligt på samma gång. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde man skulle säga vilket intro man själv gilla med tanke på trådens namn. Jag hade planer på att säga Twisted sister - We´re not gonna take it och Michael Jacksson - Black or White. Lite samma tema, men åttiotalet är underbart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojust ja....faan vad PTA (USAs "hem o skola" typ) blev förbannade på den videon, ville ha den bannad och förbjuden. Lite som bigger, longer and uncut situation.

Edit: Sorry Majken, du var visst före 🥰

Redigerat av Zyan
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...