tbruce Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 För er som har missat det så är världens coolaste band Daft Punk på turné i sommar för första gången på flera år. Dessvärre verkar jag missa alltihop. Men shit vad coolt det skulle vara att åka till Tokyo i augusti och se dem... Jag skulle typ behöva ägna mej åt knyppling i två år efter för att döva överdosen av coolhet... shit. Nån som hänger på eller? 🙂 Annars spelar de på ett par ställen i Europa också... men fan jag har inte råd. 😉 Som avslutning på detta egentligen rätt poänglösa inlägg så bjussar jag på en intervju med - just det - Daft Punk i - just det - Tokyo! Kan inte riktigt bestämma mej för om den är sjukt fånig eller sjukt cool, antagligen är den bådadera. http://video.google.com/videoplay?docid=8943495939887017057
Linus Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 Jag skulle typ behöva ägna mej åt knyppling i två år efter för att döva överdosen av coolhet...Haha, varför döva coolheten? Stay cool! 😎Annars spelar de på ett par ställen i Europa också... men fan jag har inte råd. 😉 Skulle en resa till Tokyo vara billigare än en Europaresa då? 😏
tbruce Postat 20 juni 2006 Trådstartare Postat 20 juni 2006 Annars spelar de på ett par ställen i Europa också... men fan jag har inte råd. 😎 Skulle en resa till Tokyo vara billigare än en Europaresa då? 😉 Fast jag har ju inte råd med nåt av det... 😏
tbruce Postat 21 juni 2006 Trådstartare Postat 21 juni 2006 ...fast nu funderar jag och en kompis på att åka till Belgien och se dom i augusti... 😉😮😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.