dede Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 Med så usla orginal att välja på så är det väl uppenbart att man inte kan göra något vettigt. Inte mitt fel alltså!
Egghuvud Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 det ryktas i aftonbladet att alla medverkande i studios remixcontest har setts nakna på olika platser i landet, fondlande bysantiska vaser... stämmer detta verkligen?
pwayne Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 Egghuvud sa: det ryktas i aftonbladet att alla medverkande i studios remixcontest har setts nakna på olika platser i landet, fondlande bysantiska vaser... stämmer detta verkligen? Kan bara tala för mig själv....så jag kan inte dementera ryktet 😆
pwayne Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 Vallhagen sa: Min är LÄNGRE än din! Om "din" är min kommer du att bli diskad för överträdelse av maxgränsen! 😆
sixties Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 Citat Min är LÄNGRE än din! nu är det inte längden vi ska rösta om utan vilken som är bäst. 😆
Baktakt Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 Eftersom jag är proffs borde jag kanske inte skickat in... Så här i efterhand känns det lite taskigt mot er andra, vanliga amatörer... Nåväl, nu kommer ni att upptäcka den himmeska sanningen om musicerande och mixning en gång för alla...-passa på o lär när ni hör min hit! Tjohopp!
johahl Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 sixties sa: Citat Min är LÄNGRE än din! nu är det inte längden vi ska rösta om utan vilken som är bäst. 😲 Så där säger endast en som inte har den rätta längden inne. Gå till barnkarusellen så ska jag åka bergodalbanan 😉
Vallhagen Postat 8 juni 2006 Trådstartare Postat 8 juni 2006 johahl sa: sixties sa: Citat Min är LÄNGRE än din! nu är det inte längden vi ska rösta om utan vilken som är bäst. 😲 Så där säger endast en som inte har den rätta längden inne. Gå till barnkarusellen så ska jag åka bergodalbanan 😉 Jag tolkar dig så här: Allt under 3 är barnsligt 😎
sixties Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 Citat Så där säger endast en som inte har den rätta längden inne. Gå till barnkarusellen så ska jag åka bergodalbanan Less is More!! brukar man ju säga. har inte velat skryta men mitt bidrag blev jävligt bra, så tyvärr grabbar. alla kan ju inte vinna.
johahl Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 sixties sa: Less is More!! brukar man ju säga. har inte velat skryta men mitt bidrag blev jävligt bra, så tyvärr grabbar. 🙂 alla kan ju inte vinna. but more is more!
Vallhagen Postat 8 juni 2006 Trådstartare Postat 8 juni 2006 satans jämmer... nu pågår nedladdning av låtbunten. nu skall det lyssnas:) ... må meste låt ta hem härket...
Vallhagen Postat 9 juni 2006 Trådstartare Postat 9 juni 2006 Det går lite trögt med röstningen. Det beror på att folk fortfarande inte lyckats resa sig efter den totala KNOCKOUT som mitt bidrag innebär!
dede Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 Egghuvud sa: det ryktas i aftonbladet att alla medverkande i studios remixcontest har setts nakna på olika platser i landet, fondlande bysantiska vaser... stämmer detta verkligen? Jasså kallas den för bysantinsk?
Vallhagen Postat 9 juni 2006 Trådstartare Postat 9 juni 2006 dede sa: Egghuvud sa: det ryktas i aftonbladet att alla medverkande i studios remixcontest har setts nakna på olika platser i landet, fondlande bysantiska vaser... stämmer detta verkligen? Jasså kallas den för bysantinsk? 😎 En del kör med lerkrukor från IKEA, men det passerade aftonbladets korrektur.
Egghuvud Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 Ryktet sade vidare att vinnaren av tävlingen eventuellt skulle använda vinstpengarna till att förstora brösten? Stämmer detta också eller är det bara nys? Var kommer egentligen alla rykten ifrån?
johahl Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 Det ryktas att en annan eventuell vinnare har redan skrivit kontrakt för en barturné genom Sveriges kändiskrogar men backade ut på grund av oro för den ökända ölglasmobben som så många redan fallit offer för. Denna säger i en intervju med - Visst vill jag göra Sverige men inte till vilket pris som helst. Det suger att folk är avundsjuka för att man är kändis. Denna barhängare kommer nu dras inför rätta för kontraktsbrott.
Baktakt Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 Min granne, Olle Pung, som sitter i regeringens vänstertrafikutskott, låter även meddela att viss sponsring kan erhållas vid en ev. turne. Denna ev. turne kan ingå som en del i regeringens strävan för att marknadsföra den nya kampanjen "Töm och Glöm". Klara akter för turnen är än så länge: Ulla Nilsson från ödåkra bankar Haubits. Dagisbarn från nässlans förskola färgar textilier i hönsblod. Kjell Rotröv spelar slagsmålsmusik. + då deltagare från Cover/remix festivalen -06 som pausakt. Intresserade kontaktar regeringskansliet omg. Tjohopp!
pwayne Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 Egghuvud sa: Ryktet sade vidare att vinnaren av tävlingen eventuellt skulle använda vinstpengarna till att förstora brösten? Stämmer detta också eller är det bara nys? Var kommer egentligen alla rykten ifrån? 😄 Från hönan eller egget, det är frågan?? 😄
Vallhagen Postat 22 juni 2006 Trådstartare Postat 22 juni 2006 Den här tråden tacklade av något. Blev vi sänkta av stundens allvar eller solskenet...? Eller av pwaynes perfekta eggrespons? Frågan hänger i luften... som ett vibrerande åskfuktigt midsommarväder.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.