Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TÀnkte precis skriva en frÄga om vilka aktiva PA-lÄdor som folk pÄ forumet rekomenderar och insÄg dÄ att det inte riktigt finns en bra och passande del pÄ forumet för detta. Antar att det finns en hel del mÀnniskor hÀr som spelar ute eller som Àr live-tekniker (som jag sjÀlv).

Skulle det kanske vara en idé att införa?

/Micke

Annons
Postat

Även jag saknar en live-avdelning.. Jobbar sjĂ€lv mycket som live och PA-tekniker.

Postat
Bra förslag Lavrell...

Nu fick du stjĂ€rna igen... 😆

😆

Nu gĂ€ller det bara för Olsberg att se denna trĂ„d och införa den nya forumdelen dĂ„ 😎

Postat

Är det jag som Ă€r galen eller hade inte vi en PA-del pĂ„ forumet förrut som lades ner eftersom ingen skrev i den?

Postat
Är det jag som Ă€r galen eller hade inte vi en PA-del pĂ„ forumet förrut som lades ner eftersom ingen skrev i den?

jag har ocksÄ för mig det...

Postat

Det lÄter som en bra idé - Àven om ingen postadade dÀr. Förhoppningsvis kommer folk att göra det nu istÀllet dÄ. Det kÀnns i alla fall som en ara som borde finnas sÄ det Àr ett gott förslag!

Postat

Skulle vara gĂŽrbra med en forumdel om PA. AnvĂ€nder PA flera gĂ„nger i veckan och hittar knappt pĂ„-knappen. 😎

Postat (redigerat)

Olsberg 😄

EDIT: jĂ€vlar va snabb du va 🙂

Redigerat av lavrell
Postat

Det stÀmmer, historiken finns i trÄden Nytt forum: PA-utrustning. Kort och gott fick avdelningen en trÄd per mÄnad. Eftersom listan över alla forumavdelningar redan dÄ var mycket lÄng (för lÄng, enligt vissa) sÄ togs PA-utrustning bort. Men jag Àr villig att pröva igen om det finns stort intresse. Jag har inte sett mÄnga trÄdar i Àmnet hÀr.

Postat (redigerat)
Jag har inte sett mÄnga trÄdar i Àmnet hÀr.

Precis. Jag tycker att en ny forumdel Ă€r berĂ€ttigad om det finns mĂ„nga trĂ„dar i Ă€mnet. Som det Ă€r nu sĂ„ svĂ€mmar ju inte forumet över i PA-trĂ„dar precis 😄

Redigerat av Pluffo
Postat

hade vart bra med en PA/live-trÄd med tanke pÄ att en del hÄller pÄ med det!!! kan tillÀgga att ja gör det med;)

fast inte nu lĂ€ngre!!😉

Postat

Studioutrustning/instrument

Monitorer, mickar, kompressorer, syntar, samplare med mera. Även PA-utrustning.

Tror faktiskt inte Ă€mnet Ă€r sĂ„ populĂ€rt att det berĂ€ttigar en egen avdelning. Antalet avdelningar bör hĂ„llas sĂ„ litet som möjligt tycker jag. Man kunde ju byta namn pĂ„ Studioutrustning/instrument till Ljudutrusting/instrument kanske? Fast det lĂ„ter ju lite fĂ„nigare 😳

Postat
Studioutrustning/instrument

Monitorer, mickar, kompressorer, syntar, samplare med mera. Även PA-utrustning.

Tror faktiskt inte Ă€mnet Ă€r sĂ„ populĂ€rt att det berĂ€ttigar en egen avdelning. Antalet avdelningar bör hĂ„llas sĂ„ litet som möjligt tycker jag. Man kunde ju byta namn pĂ„ Studioutrustning/instrument till Ljudutrusting/instrument kanske? Fast det lĂ„ter ju lite fĂ„nigare 😳

ahaaaa det dĂ€r missade jag helt och hĂ„llet 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.