Jump to content
Annons

Yoda Pop släpper sin VM-låt


Recommended Posts

LÅTNAMN:

ARTIST/GRUPP:

GENRE:

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

LÅTLÄNK:)

Den världskända dans/pop-gruppen Yoda Pop från jönköping släppte idag sin intergalaktiska vm-låt.

Denna går att ladda ner på http://www.freewebtown.com/i_s_fussball/Yo...ic_Fussball.mp3

http://yodapop.gnu.nu

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Den världskända dans/pop-gruppen Yoda Pop

Say again??? 😆

Eller vänta, säg det inte igen. Tre trådar var minst två för mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Tre trådar var minst två för mycket.

Ja verkligen.

Fast å andra sidan så lyssnade jag på låten en gång & den var värdelös & hopplöst omodern på alla vis.

Sen öppnade jag alla tre posterna & lyssnade på låten tre gånger ovanpå varandra i osynk.

Döm om min förvåning - låten var faktiskt bättre så!

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
värst vad alla lipar då

Det är en läktarkör.

När Zlatan har hybris är det lite charmigt.

Det funkar inte riktigt likadant på det här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg fotbollskör!! "Fuzzball o-o-o-o".. hur har du gjort det? jag gjorde en fotbollslåt med fotbollslaget för ett tag sen.. hade gärna haft de där körerna!! Så om du avslöjar lite.. hade det var trevligt vetande!

Link to comment
Dela på andra sajter

man slänger in 50 pers i en studio. sedan spelar man in refrängen med 10 dubbningar! då blir det fett! 😆

Men... det tror jag givetvis inte att du har gjort här.. eller? Hur har du spelat in det här om man får fråga?

Link to comment
Dela på andra sajter

jovisst har vi gjort så på denna låten! Yoda Pop har stora manskörer på alla låtar. Det är vår grej. när vi spelar in kören så sätter vi upp lappar på skolan och välkomnar alla som vill. mycket folk kommer och då blir det ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Aarrgghh! Sura körer. Säg till gänget att le brett när de tar höga toner så blir det nog bättre. Lite svårt att höra sången ibland. Annars glatt och trevligt. Svulstigt. 😎

Följ gärna reglerna för demopostningar, för övrigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe. jag kan säga dig att yoda pop är ett ganska självsäkert band och om du lyssnar på våra andra låtar så fattar du att sångaren är luke skywalker och mesheteten ska vara där!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det låter som Village People möter Petshop Boys i mina öron! Inget jag skulle lyssna på för nöjes skull men rent kommersiellt skulle det säkert kunna gå hem. Inte minst i Tyskland! 😛

Edit: stavfle

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

visst är det jag som är sångaren. jag tar inte det minsta illa upp av kritiken, men om du tror att jag inte vågar ta i och lita på mig själv så har du nog inte fattat grejen...

Du har inte gjort en låt som heter "Russian Roulette" tidigare?

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
visst är det jag som är sångaren. jag tar inte det minsta illa upp av kritiken, men om du tror att jag inte vågar ta i och lita på mig själv så har du nog inte fattat grejen...

Du har inte gjort en låt som heter "Russian Roulette" tidigare?

😕

Boo-ya!

Link to comment
Dela på andra sajter

LÅTNAMN:

ARTIST/GRUPP:

GENRE:

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

LÅTLÄNK:)

Den världskända dans/pop-gruppen Yoda Pop från jönköping släppte idag sin intergalaktiska vm-låt.

Denna går att ladda ner på http://www.freewebtown.com/i_s_fussball/Yo...ic_Fussball.mp3

http://yodapop.gnu.nu

Eh! 😕

Tanken är alltså att du ska fylla i formuläret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...