Jump to content
Annons

Det är inte lätt


spaceman

Recommended Posts

Annons

Mer sådant här. Jag skulle vilja att P3 i stort sett...Tja, i stort sett slutar spela allt de spelar. Jag blev spyfärdig redan första gången jag hörde "Black Eyed Peas".

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Hepp. Undrar om det är fler än jag som inte riktigt fattar vitsen med killen. Visst han sjunger inte dåligt och så men ärligt talat. Julio Iglesias för 2000-talet...behövs det verkligen? Fast det förståss med tanke på försäljningen så...

Kan de inte passa på att bannlysa lite annat skräp också när de ändå håller på?

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag klarar verkligen inte hans röst. Bra låtar skriver han (eller vem det nu är), men jag fixar inte rösten som sagt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan vad bra. Har inga större problem med hans röst men jag tål inte hans mesighet, han känns som den där töntiga killen som blivit dumpad för första gången och sitter hemma hela dagarna och tror att just hans olycka är unik och att ingen varit så olycklig förut.

Skulle vara bra om de också kunde bannlysa "Pump it" med BEP från jordens yta. Ta en fjantig, extremt urvattnad sampling, lägga på ett fult beat och idiotisk rap och sång? Är det så man ska göra för att lyckas?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan vad bra. Har inga större problem med hans röst men jag tål inte hans mesighet, han känns som den där töntiga killen som blivit dumpad för första gången och sitter hemma hela dagarna och tror att just hans olycka är unik och att ingen varit så olycklig förut.

Skulle vara bra om de också kunde bannlysa "Pump it" med BEP från jordens yta. Ta en fjantig, extremt urvattnad sampling, lägga på ett fult beat och idiotisk rap och sång? Är det så man ska göra för att lyckas?

hehe..

tycker BEP svänger!! :rolleyes:

döda mig inte för det.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag tyckte hans första singel var bra dom 5 första gångerna jag hörde den. Men efter det har jag rytit till ordentligt så fort någon ens nämnt hans namn.

Pluffo: Du behöver ju inte överdriva! :rolleyes: P3 spelar en del väldigt bra musik.. Ofta.. ibland..

Okej då, du har NÄSTAN rätt; alldeles för mycket konstig rnb som man helst slipper.

Men denne James tar ändå priset..

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten de gjort med Q-Tip, John Legend, Cee-Lo och Talib Kweli svänger rätt bra. Det beror nog på just Q-Tip, John Legend, Cee-Lo och Talib Kweli, men allra mest på grund av att den där jävla tjejen inte öppnar munnen under hela låten. :rolleyes:

Egentligen var ju BEP faktiskt helt ok innan den jävla tjejen gick med och började sälja skivor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yay, hoppas fler följer efter. Hans pipiga dj-vla röst till hans tjatiga dj-vla texter är något av det värsta jag har hört. Hemskt, hemskt, hemskt. Från början till slut.

BEP gillar jag däremot skarpt. Sköna låtar som fan. Simpla, men sköna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snacka om vettigt. Jag får migrän varje gång dom spelar hans ångvisla till röst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel på J. Blund?

Han slänger grus i mina ögon varje gång jag ska till att somna!

🙁😆😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel på J. Blund?

Han slänger grus i mina ögon varje gång jag ska till att somna!

🙂🙂🙂

🙂😎🙂 !!!!!!

🙂😎🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

You´re beautiful är bättre än det mesta som har gjorts på det här forumet.

Det är nerv i låten. Hör ni inte det är det ju nåt fel på er.

Sen kan man ju tycka vad man vill om låten. Den är sönderspelad o s v. Men om ni tar genren för vad den är så är det helt obegripligt att det skulle vara en dålig låt. Det är en medioker text, men den passar fruktansvärt bra till låten. Man kan inte separera det ena från det andra. No offense, men det här är ingen smaksak som folk ofta vill göra det till. Det är en bra låt.

Jämför med när folk säger att Håkan Hellström inte kan sjunga. Det kommer från folk som inte har förmåga att se kvalitéer som bygger på nerv, utan har t ex Tommy Körberg som referenspunkt när det gäller sång. Helt poänglöst i sakfrågan.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Jag tycker att låten är riktigt bra.
  • Jag tycker att låten är sönderspelad.

Det vore trist att se Blunt bli en "one-hit-wonder" när han uppenbart skulle tjäna på att själv be radiostationerna att sluta spela sönder låtarna, och börja jobba på nästa platta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...