Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

En kille jag trackade med på 90-talet har gjort denna låt. och jag vill ha en sån KICK+SNARE .. lite 80-tal över det.. lite KOTO över dem!

nån som har ? MAILA mig DIREKT på:

perrra@linux.se

Redigerat av trancer
Annons
Postat

Tips: Ladda hem ST-01/03/04 från AmiNet så får du högvis med gamla hederliga trackerinstrument för Amigan 😳

Postat

Nu var det iofs ett ordentligt bra tag sedan jag lyssnade på ST-diskarna men tycker mig inte känna igen trumljuden från dem i denna låten.

Kick och snare låter (som sig bör i space-music-genrern) som Linntrummor. Annars kan du få hyfsat likt ljud genom att ta något trummaskinssample du har och stämma ner en aning.

Postat
Tips: Ladda hem ST-01/03/04 från AmiNet så får du högvis med gamla hederliga trackerinstrument för Amigan 😳

aminet ?

finns ju 1 miljard filer där

Postat

aminet ?

finns ju 1 miljard filer där

Testa sökfunktionen... Skriv sedan ST-01, tex.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.