Jump to content
Annons

så skimrande var aldrig havet


Vallhagen

Recommended Posts

Ibland känner jag mig som ett nätspån.

Jag vill ha tag på tabbar eller ackord till Så Skimrande Var Aldrig Havet. (Taube) Och jag hittar fan inte... jag fastnar i en ändlös gegga av popupads när jag googlar och letar.

Nån som har koll och fixar det hela på sådär 3 sekunder?

tjing

Bengan

edit: jag hittar en .ptb-fil, men det fattar varken jag eller datorn vad det är för något?

Redigerat av Vallhagen
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
edit: jag hittar en .ptb-fil, men det fattar varken jag eller datorn vad det är för något?

En .ptb fil är en power tab fil har jag för mig å du behöver programet "power tab" för att öppna filen...

Power tab är också gratis har jag för mig...

Link to comment
Dela på andra sajter

"Men sätt dig för BÖVELEN herr Vallhagen, och ta ut eländet i stället, det går väl fortare än att hitta nötterna på Internet!" 😳

Tack, dancedancedance, för att du faktiskt gav mig svaret i stället för att skriva ovansående! 🙂 (ja, jag kände mig plötsligt lite självironisk)

**

mysongbook.com, är den bra zkitz? Jag kollar. Min fråga gäller oxå lite allmänt. Jag letar inte ofta efter tabbar på nätet, men när jag gör det, så brukar de bli som det blev den här gången; jag hittar lixom inte.

**

Jag noterade dessutom precis att det tydligen pågår en tab-upphovsrättsdiskussion ett par trådar ner, så frågan kanske inte ens är rumsren? Jaja.

Tack för svaren!

Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Power tab är också gratis har jag för mig...

Och jag fastnar förstås i ännu ett popupvirrvarr när jag googlar på power Tab? 😳

TACK för svaret!

Edit: Jag hittade den, en tab-editor helt enkelt. Jag laddar hem och provar. Man kanske t o m får nytta av den, skapa egna tabbar typ.

Tack igen!

Redigerat av Vallhagen
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...