m@tte Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 (redigerat) Tjena. Jag köpte en beggad Drumstation V.1 för ett tag sedan. Nu har jag kopplat in den i riggen och mÀrker att signalen ut frÄn burken Àr tok lÄg. Betydligt lÀgre Àn andra hÄrdvarusynthar jag har. Jag har kopplat in den i en E-Mu 1820 och tittar man pÄ Drumstations input strip sÄ ligger signalen lÄngt under de andra syntharna. TvÀrjobbigt. NÄgon som har erfarenhet av drumstations? Skall det vara sÄ eller Àr det nÄt galet. Detta Àr alltsÄ med Drumstations master volym pÄ 90-99%. De individuella trummornas levels Àr pÄ "program defaults", men Àven om jag höjer dom till max ligger den lÄgt i volym. NÄn som kÀnner igen scenariot? Mvh //m@tte Redigerat 19 maj 2006 av m@tte
Tilly Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 kan du inte testa köra en reset dÄ och se om det hjÀlper?
m@tte Postat 19 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 19 maj 2006 kan du inte testa köra en reset dĂ„ och se om det hjĂ€lper? Oj, snabbt svar đ Problemet Ă€r att jag tror inte att det finns en reset funktion pĂ„ drumstations. Jag har inte hittat nĂ„n info om det i manualen i alla fall. Inte heller pĂ„ Novations hemsida. Mvh //m@tte
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.