Pluffo Postat 18 maj 2006 Postat 18 maj 2006 (redigerat) I senste Studio så tipsar Per Boysen om att man kan ladda hem nya skin till Ableton Live ( filer med filändelsen ask ). Detta var egentligen ingen nyhet för mig men samtidigt ett faktum som jag har valt att inte utnytja. Är det någon som har koll på var man kan få tag på lite schyssta nya färgkombinationer till allas våran gullegirs? Jag letar speciellt efter chockrosa 🙂 Edit: Per hade visst skickat med lite tips...Se inlägg längre ner. Redigerat 20 maj 2006 av Pluffo
Lars Norén Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Räcker inte de som finns i programmet Det finns rosa 🙂 Lars
Pluffo Postat 19 maj 2006 Trådstartare Postat 19 maj 2006 Räcker inte de som finns i programmetDet finns rosa 😄 Inte chock- 😉
Pluffo Postat 20 maj 2006 Trådstartare Postat 20 maj 2006 (redigerat) Aha! Nu skummade jag igenom artikelln igen och om man tittar högst upp på sidan så har Per faktiskt klämt in några hemsidetips. Spana in senaste numret av studio, Live-tipset, om ni vill ha chockrosa teman med andra ord 🙂 Redigerat 20 maj 2006 av Pluffo
ThomasJ Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Aha! Nu skummade jag igenom artikelln igen och om man tittar högst upp på sidan så har Per faktiskt klämt in några hemsidetips. Spana in senaste numret av studio, Live-tipset, om ni vill ha chockrosa teman med andra ord 🙂 men gubben kan du ge mig en länk.. Min prem på tidningen har gåttut o har inte råd att köpa den förens slutet av månaden:S
Pluffo Postat 20 maj 2006 Trådstartare Postat 20 maj 2006 (redigerat) Won´t happen! Det fanns tre länkar med i tidningen. En av länkarna fungerade inte. En av länkarna inehöll 3 skins som var så ohyggligt fula att ingen någonsin skulle använda dem frivilligt ( tänk på att jag ändå letade efter chockrosa ). Den sista länken innehöll en hel del skins som verkade helgjutna från början men de innehöll åtminstone en bugg. Frysta spår blev osynliga eftersom de helt och hållet täcktes av en otransparent blå färg. Completly useless! 😛 Redigerat 20 maj 2006 av Pluffo
Mats Stålbröst Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Sorry för misslyckade länktips, men 1 av 3 är väl inte så illa? 😉 Vi brukar givetvis kolla upp länktipsen precis innan tidningen skickas till tryck, men det händer ju saker på nätet rätt snabbt ibland. /Mats
Pluffo Postat 24 maj 2006 Trådstartare Postat 24 maj 2006 Jag har kommit på att man nog klarar sig med de skinnen som kommer med Ableton Live från början 😉
ThomasJ Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 kan man inte göra egna skin... typ som man kunde till rebirth, man gjorde egna mods, det var rätt soft
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.