Torwald Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Min flickvÀn ville hemskt gÀrna sjunga in Uno Svenningssons "Under ytan". Jag Àr hÀrmed stolt över att presentera följande a capella-tolkning. --> Your browser does not support the HTML5 audio tag <-- Jag Àr rÀdd för stycket Àr aningen okryddat, sÄ salta fÄr ni göra sjÀlva. Musikvideon Àr "trackad" men Ànnu inte fÀrdigredigerad. TÀnk Black Eyed Peas, 50 Cent, Thomas Ledin.
bohm Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 (redigerat) Tvii, det lÄter t.o.m bÀttre nÀr jag misshandlar min katt! Att du har betalt STIM-pengar för att göra den offentlig förvÄnar mig, för det har du vÀl? Ev. slipper du betala för musik eftersom melodin Àr oegenkÀnlig, men textförfattaren vill nog ha en slant. Redigerat 11 maj 2006 av bohm
Torwald Postat 12 maj 2006 TrÄdstartare Postat 12 maj 2006 Tvii, det lÄter t.o.m bÀttre nÀr jag misshandlar min katt! Att du har betalt STIM-pengar för att göra den offentlig förvÄnar mig, för det har du vÀl? Ev. slipper du betala för musik eftersom melodin Àr oegenkÀnlig, men textförfattaren vill nog ha en slant. Woah, du missade visst en viktig poÀng. Det vill sÀga: Det var ett skÀmt. KÀra nÄgon!
lavrell Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 (redigerat) hahahahahahahahahaha đ OMG! helt sjukt! Snacka vad sjuka skills hon har, byter ju tonart flera gĂ„nger. đ Redigerat 12 maj 2006 av lavrell
Torwald Postat 12 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 12 maj 2006 Jag hĂ„ller med föregĂ„ende talare och pĂ„pekar att jag Ă€r mycket stolt över att ha en flickvĂ€n med sĂ„ mycket sjĂ€lvironi. đ
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Jag hĂ„ller med föregĂ„ende talare och pĂ„pekar att jag Ă€r mycket stolt över att ha en flickvĂ€n med sĂ„ mycket sjĂ€lvironi. đ đ Vill ocksĂ„ ha! đ±
Thimmie Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Tvii, det lĂ„ter t.o.m bĂ€ttre nĂ€r jag misshandlar min katt! Att du har betalt STIM-pengar för att göra den offentlig förvĂ„nar mig, för det har du vĂ€l? Ev. slipper du betala för musik eftersom melodin Ă€r oegenkĂ€nlig, men textförfattaren vill nog ha en slant. Woah, du missade visst en viktig poĂ€ng. Det vill sĂ€ga: Det var ett skĂ€mt. KĂ€ra nĂ„gon! Goa tonartsbyten! đ Jo, det mĂ„ste vara ett skĂ€mt, men vissa sjunger sĂ„ hĂ€r. đ
djonas Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Underbart!! đ Gillar att du har postat under allmĂ€nt oxĂ„. Respect!!! đź
Linus Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Woah, du missade visst en viktig poĂ€ng. Det vill sĂ€ga: Det var ett skĂ€mt. KĂ€ra nĂ„gon! Vi var mĂ„nga som inte uppfattade om det var ett skĂ€mt eller inte! VĂ„gade inte frĂ„ga... đ„°
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.