Torwald Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Min flickvän ville hemskt gärna sjunga in Uno Svenningssons "Under ytan". Jag är härmed stolt över att presentera följande a capella-tolkning. --> Your browser does not support the HTML5 audio tag <-- Jag är rädd för stycket är aningen okryddat, så salta får ni göra själva. Musikvideon är "trackad" men ännu inte färdigredigerad. Tänk Black Eyed Peas, 50 Cent, Thomas Ledin.
bohm Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 (edited) Tvii, det låter t.o.m bättre när jag misshandlar min katt! Att du har betalt STIM-pengar för att göra den offentlig förvånar mig, för det har du väl? Ev. slipper du betala för musik eftersom melodin är oegenkänlig, men textförfattaren vill nog ha en slant. Edited May 11, 2006 by bohm
Torwald Posted May 12, 2006 Author Posted May 12, 2006 Tvii, det låter t.o.m bättre när jag misshandlar min katt! Att du har betalt STIM-pengar för att göra den offentlig förvånar mig, för det har du väl? Ev. slipper du betala för musik eftersom melodin är oegenkänlig, men textförfattaren vill nog ha en slant. Woah, du missade visst en viktig poäng. Det vill säga: Det var ett skämt. Kära någon!
lavrell Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 (edited) hahahahahahahahahaha 😄 OMG! helt sjukt! Snacka vad sjuka skills hon har, byter ju tonart flera gånger. 😄 Edited May 12, 2006 by lavrell
Torwald Posted May 12, 2006 Author Posted May 12, 2006 Jag håller med föregående talare och påpekar att jag är mycket stolt över att ha en flickvän med så mycket självironi. 😛
Pazo Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Jag håller med föregående talare och påpekar att jag är mycket stolt över att ha en flickvän med så mycket självironi. 😄 😛 Vill också ha! 😱
Thimmie Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Tvii, det låter t.o.m bättre när jag misshandlar min katt! Att du har betalt STIM-pengar för att göra den offentlig förvånar mig, för det har du väl? Ev. slipper du betala för musik eftersom melodin är oegenkänlig, men textförfattaren vill nog ha en slant. Woah, du missade visst en viktig poäng. Det vill säga: Det var ett skämt. Kära någon! Goa tonartsbyten! 😄 Jo, det måste vara ett skämt, men vissa sjunger så här. 😆
djonas Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Underbart!! 😉 Gillar att du har postat under allmänt oxå. Respect!!! 😮
Linus Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Woah, du missade visst en viktig poäng. Det vill säga: Det var ett skämt. Kära någon! Vi var många som inte uppfattade om det var ett skämt eller inte! Vågade inte fråga... 🥰
Recommended Posts