Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nu blir jag sÄ trött. Jag har en Ipod som har gÄtt sönder efter ett och ett halvt Är och försöker nu febrilt fÄ tag pÄ en e-mailadress sÄ att jag kan maila apple angÄende det. Problemet Àr att de slingrar sig vÀrre Àn ett oseriöst postboxföretag i SkÄne. Jag hittar inte en enda adress som jag ens kan försöka mig pÄ att maila till. Vad pysslar Apple med egentligen? Visst, ett bra sÀtt att slippa klagomÄl brukar vara att se till att ingen kan kontakta en men detta borde verkligen inte gÀlla för ett stort och vÀlansett företag som Apple.

Är det jag som Ă€r blind eller Apple som Ă€r sluga? 🙂

Redigerat av Pluffo
Annons
Postat

Jo, ÄterförsÀljarna kÀnner jag till. Jag har redan varit dÀr men de hÀvdar att de bara utför service eller byter ut Ipods inom 365 dagar frÄn inköpstillfÀllet. Nu vill jag alltsÄ komma i kontakt med Apple pÄ högre nivÄ för att klaga. Jag köpte min Ipod frÄn Apple Store pÄ nÀtet, sÄ varför kan jag inte vÀnda mig till nÄgon pÄ just applestore?

Tack för försöket i alla fall 🙂

Postat

Mohahaha!

Nu hittade jag Ă€ntligen EN adress som jag kan gĂ„ igĂ„ng pĂ„. Rena rama kryptot för att hitta den. Den Ă€r visserligen till för förslag och synpunkter pĂ„ Applestore men det skiter jag i 🙂

applestore.swe@euro.apple.com

Postat

apple.se *klick*

Store *klick*

cp_promo_telephone.gif

Jag ringde dem sjĂ€lv för bara nĂ„gra mĂ„nader sedan. 🙂

Postat (redigerat)
apple.se *klick*

Store *klick*

cp_promo_telephone.gif

Jag ringde dem sjĂ€lv för bara nĂ„gra mĂ„nader sedan.  🙂

Telefon Àr inte min hemmaplan. Jag vet att jag kommer bli krossad av dem eftersom jag ska vara sÄ jÀkla medgörlig hela tiden.

Citat ur Rocky:

"- Vi hade inget kaffe sÄ du fÄr bajs istÀllet.

- Det gÄr bra."

Redigerat av Pluffo
Postat
Citat ur Rocky:

- Det gÄr bra."

🙂

SesÄ Martin, upp med hakan och fram med pondusen!

Postat
Citat ur Rocky:

- Det gÄr bra."

😛

SesÄ Martin, upp med hakan och fram med pondusen!

Det Ă€r lite jobbigt att jag inte Ă€ger nĂ„gon telefon heller 😠

Jag anvĂ€nder bara Skype och de robotröstsdropouts man fĂ„r uthĂ€rda dĂ€r Ă€r fan inte att leka med 🙂

Ja, ja...Jag fĂ„r vĂ€l leta upp en telefon och mopsa upp mig 🙁

Postat

Det finns bara tvÄ sÀtt att fÄ som man vill: att vara sÄ fantastiskt snÀll att de smÀlter och bara mÄste hjÀlpa dig eller att vara helt upp över öronen asförbannad. Inga mellanting fungerar.

• 4 veckor senare...
Postat
Det finns bara tvÄ sÀtt att fÄ som man vill: att vara sÄ fantastiskt snÀll att de smÀlter och bara mÄste hjÀlpa dig eller att vara helt upp över öronen asförbannad. Inga mellanting fungerar.

Uh...Vilken metod rekomenderar du? Man kanske ska grina i telefonen.

Postat

đŸ˜±

do it!

ds-store hÀr i norrköping Àr asgoa grabbar, och hjÀlpte min sambo nÀr hennes iPod kraschat. hon fick Àven med ngt slags backup-papper. kan ju scanna in det om du vill se?

Postat

Det beror givetvis pÄ situationen. Har du inte varit i kontakt med de förut om problemet, grÄt. Har du ringt och blivit nekad, ring igen och var svinförbannad. Typ. Man fÄr kÀnna efter. Man behöver ju inte grÄta redan nÀr de svarar liksom.

Postat

Apple Sveriges personal Àr typ den sÀmsta jag vart med om. ringde ang. min G4 agp, 400mHz, för jag ville ha reda pÄ vilken dvi-anslutning det var jag hade pÄ den!! fick vÀnta 13 min innan tjejen typ saŽ, för övrigt med munnen full av godis eller dyl, att hon inte visste sÄ jag fick dröja, sÄ hon kunde snacka med sin chef. vÀnta ytterligare 10min, och fick svaret att det var vÀl en dvi. jag blev ganska sur o sa att jag visste det, sen sket jag i det hela o kopplade in en vgaskÀrm ist.

kÀndes ganska mycket telemarketingfirma över skiten. menmen.

Postat

😆

do it!

ds-store hÀr i norrköping Àr asgoa grabbar, och hjÀlpte min sambo nÀr hennes iPod kraschat. hon fick Àven med ngt slags backup-papper. kan ju scanna in det om du vill se?

Backup-papper sĂ€ger du? Exakt vad innebĂ€r det? Allt som jag kan ha nytta av i min kamp mot det onda storföretaget tas tacksamt emot 😳

Postat
Det finns ett jÀttebra litet program som heter Mactracker. DÀr stÄr det mesta om gamla macar, typ portar och sÄnt.

Ladda ner pÄ versiontracker eller download.com

Var detta bara nĂ„gonting allmĂ€nt trevligt att ha eftersom vi pratar om Apple, eller skulle det kunna hjĂ€lpa mig i mitt problem pĂ„ nĂ„got sĂ€tt? 😆

Postat
Det finns ett jÀttebra litet program som heter Mactracker. DÀr stÄr det mesta om gamla macar, typ portar och sÄnt.

Ladda ner pÄ versiontracker eller download.com

Var detta bara nĂ„gonting allmĂ€nt trevligt att ha eftersom vi pratar om Apple, eller skulle det kunna hjĂ€lpa mig i mitt problem pĂ„ nĂ„got sĂ€tt? 😆

Jag tror det var ett svar till Jonas.

ringde ang. min G4 agp, 400mHz, för jag ville ha reda pÄ vilken dvi-anslutning det var jag hade pÄ den!!

😄

Postat
Roger that!

ne jonas heter ju jag.. 🙂

kom o tĂ€nka pĂ„ titta vi flyger! 😄

Postat

-He's gonna die.

-Surely, you can't be serious???

-I AM serious. And stop calling me Shirley.

🙂

Postat
kom o tĂ€nka pĂ„ titta vi flyger! 😉

-He's gonna die.

😳

Det var dÄ jag upptÀckte att jag hade problem med att dricka. swish!

😉 mĂ„ste gĂ„ o hyra den ngn dag..men först..tenta!

Postat
apple.se *klick*

Store *klick*

cp_promo_telephone.gif

Jag ringde dem sjĂ€lv för bara nĂ„gra mĂ„nader sedan. 😉

😳

Han tittade men sÄg inte.

Postat (redigerat)

-He's gonna die.

😆

😄 mĂ„ste gĂ„ o hyra den ngn dag..men först..tenta!

Hehe, jag har den bĂ„de pĂ„ VideoCD och DVD. Men pĂ„ vcd:n funkar bara textningen om man har en urĂ„ldrig CDI-spelare frĂ„n Philips. 😉

DVD:n har visserlig textning, men ganska dÄlig översÀttning. :rolleyes:

Jag sÄg filmen pÄ Kanal5 för flera Är sen och dÄ hade de en annan textning dÀr de hade lyckats bra med att översÀtta skÀmten.

EDIT: *host* NĂ„ja, nu har vi kanske spĂ„rat ivĂ€g ganska lĂ„ngt frĂ„n trĂ„dens Ă€mne 😉

Redigerat av Linus
Postat

-He's gonna die.

😆

😄 mĂ„ste gĂ„ o hyra den ngn dag..men först..tenta!

Hehe, jag har den bĂ„de pĂ„ VideoCD och DVD. Men pĂ„ vcd:n funkar bara textningen om man har en urĂ„ldrig CDI-spelare frĂ„n Philips. 😉

DVD:n har visserlig textning, men ganska dÄlig översÀttning. :rolleyes:

Jag sÄg filmen pÄ Kanal5 för flera Är sen och dÄ hade de en annan textning dÀr de hade lyckats bra med att översÀtta skÀmten.

EDIT: *host* NĂ„ja, nu har vi kanske spĂ„rat ivĂ€g ganska lĂ„ngt frĂ„n trĂ„dens Ă€mne 😉

jisses..MÅSTE fĂ„ lĂ„na den av dig..ska jag visa sambon vad humor Ă€r!! 😄

förresten gick just nakna pistolen 33 o en tredjedel just pÄ fyran..den Àr kicker !

ngra som inte kan översÀtta bra Àr koncernen trean ztv & tv6. fan va de suger mintpastill..

edit: jo jag hÄller med om att det spÄrat ur. men jag tyckte jag styrde upp det ganska bra, med barnvÀnligt sprÄk!

eller? 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.