binaerpilot (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 heej jag har precis gjort min första snutt i fl studio och har jobbat (som grundinställningarna) med fyra takter i taget. hur gör jag sedan för att sammanfoga alla delarna och spara? det är säkert en riktigt idiotisk fråga men jag är oteknisk och förstår inte 🙁
Prospeed Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hej, jag joinade här när jag var nybörjare o inte kunde ett skvatt, så jag hade tänkt hjälpa till lite nu istället 🙁 Hoppas du förstår min lilla giude gjord i paint.. hehe 1. Se till att ha iklickat på SONG när du sparar, annars sparas bara en pattern (rutan med kick, hihats osv) 2. Tryck fram PLAYLIST, när du gör det kommer det rutiga fältet till höger på min bild fram 3. Måla ut i dem rutorna i vilken ordning du vill ha dina patterns du suttit o arbetat fram. Hoppas jag inte missuppfattade dit problem, och att detta var till nån nytta 🙂
binaerpilot (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 tack så hemskt mycket! vad logiskt det var egentligen ^^. 🙁
Prospeed Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Ja det är logiskt när man väl förstår det, men innan man förstår det är det ett rent helvete 😄 Lycka till med din låt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.