Jump to content
Annons

Behöver någon som kan mixa/mastra ASAP

Recommended Posts

Guest rebstar
Posted

Hej!

Jag undrar om det finns en någon som är duktig på att mixa/mastra och har tid/orket att mixa/mastra en låt jag har gjort med en vän? Time is of the essence eftersom jag måste ha låten klar vid fredag då vi ska presentera den till ett företag.

Jag hade laddat upp låten men jag har allt zippat som wav (acapella, beat, addlips) så det skulle ta för mycket plats/tid..och den låter som skit omixat. Jag kan tyvärr inte erbjuda er pengar men jag skulle vara i evighet tacksam om någon skulle kunna göra det ändå. 😱

Tack,

Reb

PS. Om någon är intresserad så kan dom skicka mig ett PM så svarar jag snarast! DS.

Annons
Guest rebstar
Posted

Jadu. Kan ju alltid säga att -om- det går bra med företaget så kan jag skicka ett par nya hörlurar till personen som mixar/mastrar låten till mig...för jag har inga pengar för tillfället 😱

Posted

Ok, jag erbjuder dig en gratis mix/master för demobruk.

Om företaget nappar på låten och mixen ska användas i kommersiellt bruk - då tas en avgift.

Guest tsmalmbe
Posted

Kunde också ta mig an detta som ett testprojekt?