kraoup Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 (redigerat) tje! Ăr en tjej som snart Ă€r nitton. Musik har alltid varit mitt huvudintresse hĂ€r i livet. plockade upp gitarren första gĂ„ngen nĂ€r jag gick i 3:e klass, sĂ„ har spelat i ganska exakt 10 Ă„r nu! SĂ„ng och gitarr Ă€r mina huvudinstrument. Har skrivit egen musik ungefĂ€r lika lĂ€nge som jag spelat gitarr, alltid skrivit pĂ„ engelska. En av dom största influenserna Ă€r Anna Ternheim, the one and only! Lev vĂ€l! /Linnea Redigerat 30 april 2006 av kraoup
Pelle Rylander Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 VĂ€lkommen Linnea!! Kul med lite fler flickor hĂ€r đ
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Hej och hjĂ€rtligt vĂ€lkommen hit! Kul med flera som platsar i Ă„lderskategorin "unga" đ
Danabacken Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Kul med lite fler flickor hĂ€r đ đ VĂ€lkommen!! đ
Pelle Rylander Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Hej och hjĂ€rtligt vĂ€lkommen hit! Kul med flera som platsar i Ă„lderskategorin "unga" đ Har vĂ€l inget med Ă„lder att gör heller đ
djonas Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 (redigerat) VĂ€lkommen hit! Ser fram emot att fĂ„ höra lite sköna gitarrlicks. đ Mvh / djonas Redigerat 30 april 2006 av djonas
Umemagnus Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 (redigerat) --Bienwienjö..willkomen... BĂ„njor.. VĂ€lkommen... eller som vi sĂ€ger hemmavid; " stĂ€ng dörrÂŽn efter dĂ€" đ„° Redigerat 30 april 2006 av Umemagnus
MikkeĂland Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 (redigerat) " stĂ€ng dörrÂŽn efter dĂ€" đ± Ahhmen hĂ€r pĂ„ Ăland sĂ€ger vi det till folk som vi vill ska gĂ„.... SĂ„ kan du vĂ€l ente sĂ€ga? .... đ± EDIT: Hej förresten đ / Mikke Redigerat 2 maj 2006 av MikkeĂland
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.