Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej tänkte inhandla en gitarrpreamp som jag inte hittar i Sverige,

Har kontaktat musikaffärer i Sverige men inte fått något svar. ( bra va? 😉 )

Den finns på Thomann men inte på musicstore.

Tänkte höra om någon känner till några fler billiga ställen att shopa ifrån så jag kan jämföra priset.

BTW: Det är en Engl E530 jag är ute efter

Tacksam för svar!

Annons
Postat (redigerat)

Jag har bara positiva erfarenheter från Thomann. De är bland de billigaste (tror jag) och har kort leveranstid. 😉

Redigerat av djonas
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Thomann har tagit 8 veckor på sig att leverera min Pro VLA. Dom tog dock på sig postavgifterna och skickade allt annat i beställningen åt mig på förhand, och nu senare alltså kommer min Pro VLA utan postavgifter.

Detta var inte ett inlägg MOT Thomann, utan ett inlägg som får tolkas både för och emot 😉

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

England är billigast!

Imuso

Soundslive

Till exempel.

🙂

:musik

Tillägg: Var tvungen att gå in och kontrollera priserna där igen. Gibson Les Paul Std kostar nu 19300 SEK inkl. frakt. Förra veckan var det 16200 SEK. Hmm... Även om de höjt kraftigt precis nyligen, så är det ändå billigare än i Svea Rike! Riktpris 30000 SEK, 4Sound kan ta 21500 SEK...

Sedan beror det på vad man är ute efter! De två sajter jag gav är mer för gitarrister kanske...

Redigerat av musik
Postat

Bra tips där, musik. Produkten han letar efter finns inte hos någon av butikerna.

Jag kan rekommendera Thomann. De är billiga och har snabba leveranser.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.