Jump to content
Annons

Bra gitarrsite!

Recommended Posts

bill (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kolla in denna site om du är det minsta intresserad av akustisk gitarr.

http://www.mollberg.se

Siten är på engelska men killen är svensk. Ladda ner hans "Chord Buddy" helt gratis och köp låtar i PDF-format från 1 euro!

Redigerat av bill
Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Nåja, virusmarketing lkallar vi detta. Eller SPAM. Hursomhelst. om chordbuddy fungerar OK, förlåter vi dig. Annars kommer vi hem till dig och kastar kakkablöjor på din dörr.

bill (oregistrerad)
Postat
Nåja, virusmarketing lkallar vi detta. Eller SPAM. Hursomhelst. om chordbuddy fungerar OK, förlåter vi dig. Annars kommer vi hem till dig och kastar kakkablöjor på din dörr.

Fullt så kritiska behöver ni väl inte vara för att man tipsar om en kompis hemsida. Siten är ju faktiskt ganska bra...

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Förlåt.

Postat (redigerat)

kolla även in denna: http://www.klassiskgitarr.com

Jag har använt några av styckena som finns på Mollbergs sida i undervisningssyfte, riktigt strålande musik och väldigt bra uttänkt. Fåniga härk-kommentarer förresten.

Redigerat av steflund
Postat

Tackar för tipset! För mig är sånt alltid välkommet.

Postat
Fullt så kritiska behöver ni väl inte vara för att man tipsar om en kompis hemsida. Siten är ju faktiskt ganska bra...

förlåt.

jag råkade bara få intrycket att du registrerat dig för att göra reklam och uppmana forumets besökare att köpa produkter.

bill (oregistrerad)
Postat

Det är lugnt:-)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.