Berra Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 (redigerat) HallĂ„! Jag heter Johan men kallas ofta för Berra dĂ„ det finns mĂ„nga Johan dĂ€r jag kommer ifrĂ„n och mitt efternamn har med ordet berg att göra sĂ„ sĂ„ lyder historien đ Jag lĂ€ser industridesign pĂ„ Chalmers. Mina huvudintressen Ă€r skateboard och elektronisk musik och dessa 2 intressen Ă€r ofta inspirationskĂ€llor till saker jag fĂ„r för mig att göra/skapa inom andra omrĂ„den. HĂ€r finns nĂ„gra enkla smakprov frĂ„n vad jag hittills lyckats dokumentera under min "karriĂ€r"đberrish big up Studio forum! Redigerat 15 april 2006 av Berra
Florian le Sage Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Hej! đ vĂ€lkommen till en Ă€kta sandlĂ„da,ibland bra ibland dĂ„lig,se upp bara sĂ„ att du inte stöter dig med "ELITEN" ---tids nog ser du vilka som leker dogmatiker och poliser hĂ€r... đł
Berra Postat 16 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 16 april 2006 Hej! đ vĂ€lkommen till en Ă€kta sandlĂ„da,ibland bra ibland dĂ„lig,se upp bara sĂ„ att du inte stöter dig med "ELITEN" ---tids nog ser du vilka som leker dogmatiker och poliser hĂ€r... đ lĂ„ter inte helt frĂ€mmande.. men man fĂ„r vara selektiv i den info man tar in. vissa saker kan anses relevanta, andra inte. ha d gött
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.