Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

HallÄ!

Jag heter Johan men kallas ofta för Berra dĂ„ det finns mĂ„nga Johan dĂ€r jag kommer ifrĂ„n och mitt efternamn har med ordet berg att göra sĂ„ sĂ„ lyder historien 😉

Jag lÀser industridesign pÄ Chalmers.

Mina huvudintressen Àr skateboard och elektronisk musik och dessa 2 intressen Àr ofta inspirationskÀllor till saker jag fÄr för mig att göra/skapa inom andra omrÄden.

HĂ€r finns nĂ„gra enkla smakprov frĂ„n vad jag hittills lyckats dokumentera under min "karriĂ€r"🙁berrish

big up Studio forum!

Redigerat av Berra
Annons
Postat

morsning gott folk 😄

Postat

Hej! 🙂 vĂ€lkommen till en Ă€kta sandlĂ„da,ibland bra ibland dĂ„lig,se upp bara sĂ„ att du inte stöter dig med "ELITEN" ---tids nog ser du vilka som leker dogmatiker och poliser hĂ€r... 😳

Postat
Hej! 😉 vĂ€lkommen till en Ă€kta sandlĂ„da,ibland bra ibland dĂ„lig,se upp bara sĂ„ att du inte stöter dig med "ELITEN" ---tids nog ser du vilka som leker dogmatiker och poliser hĂ€r... 😆

lÄter inte helt frÀmmande.. men man fÄr vara selektiv i den info man tar in. vissa saker kan anses relevanta, andra inte. ha d gött

Postat

VĂ€lkommen!!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

HjĂ€rtligt vĂ€lkommen hit! 😳

• 2 veckor senare...
Postat

Tjena!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.