Jump to content
Annons

Hej alla!


Glörk (oregistrerad)

Recommended Posts

Glörk (oregistrerad)

Hej alla! Jag tänkte ge detta forum en chans. Jag har tidigare hängt på KVR men tröttnade på att dom var för oseriösa. Jag är egentligen snäll, men i diskussioner kommer jag att säga vad jag tycker om t ex hårdvara och annat för att skall man göra bra grejer i den här branschen MÅSTE man kunna ta synpunkter. Bortsett från det brukar jag vara trevlig. Hoppas ni är glada att ha mig här!

/Jonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Glörk (oregistrerad)

OK det blev ju ett kort försök. *suckar*. Jag kan inte ha en seriös diskssion om folk direkt hoppar på mig och säger att genren jag jobbar med är utdöd. Ledsen alltså, men här har jag inget att hämta. Tänk er för nästa gång oK?

/J

Link to comment
Dela på andra sajter

OK det blev ju ett kort försök. *suckar*. Jag kan inte ha en seriös diskssion om folk direkt hoppar på mig och säger att genren jag jobbar med är utdöd. Ledsen alltså, men här har jag inget att hämta. Tänk er för nästa gång oK?

/J

OJ, det var snabba ryck, men om du fortfarande är kvar... Välkommen hit. Här är mycke trevligt folk! Å Gla´Påsk! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

välkommen,

tycker majoriteten är trevliga här på forumet, de övriga får man strunta i. 😉

ge inte upp så fort, ju fler musikstilar desto bättre för forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

😉 Äsch!

Ännu en gång händer det att en drymmelpelle (alltså....blanda inte inte in mej i det här 😉 ) flyger på en stackare som nyss registrerat sig..

Jag kan bara instämma: Ge inte upp direkt. Idioter tystar man lättast genom att helt nocha deras inlägg och påhopp.

Vi andra gulliga människor säger bara Hjärtligt Välkommen!! 😄

edit:stnvaignsknotrlol

Redigerat av Pelle Rylander
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...