Jump to content
Annons

Speltråden


Danabacken

Recommended Posts

Annons
  • Svar 119
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Diablo II är hur kul som helst! Fast efter att ha spelat igenom det ett par gånger tappar det lite av charmen, måste jag ändå medge. Hela behållningen är dock att lira på battle.net.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar för närvarande Oblivion. Är dock mycket intresserad av spel som inte släppts som Spore och ARMA. Iofs, lägg till Space empires V till listan. 4an var mkt spelvärt. Spore är väl det som jag ser mest fram emot, om det verkligen blir av. (hela demovideon här).

Vill dessutom lägga vantarna på en PS så jag kan spela Shadow of the Colossus

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Popomundo

😄

sjukt bra 😄

lirar en hel del Battlefield 2 ochså 😄 jag tror nog att jag har fastnat i de 😆

mmmmhm... Har också fastnat ordentligt i BF2...

Hehe Grabbar.. ska vi starta en Bf2 klan?

Lirar det lite väl mycket ibland. Men... kul är det.

Har nyligen klarat mafia serien och Godfather , och måste säga att det är riktigt kul, men inte så snyggt tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Plancka (oregistrerad)

Project Entropia eller Entropiauniverse som dom tydligen kallar det nu för tiden.... Det stjäl hursomhelst alldeles för mycket av min värdefulla tid...

Link to comment
Dela på andra sajter

- Halo 1+2 (blodsockerbrist, huvudvärk och blodsprängda ögon)

- Top Spin (fick tvätta väggen efter att ha kastat en ny General-dosa vid förlust 7-5, 5-7, 7-5)

- Forza (anledningen till att jag äger en ratt med pedaler som är gömd i en garderob när jag inte är hemma själv)

- Texas Hold 'Em (IRL alltså, en perfekt förfest)

Link to comment
Dela på andra sajter

Diablo II är hur kul som helst! Fast efter att ha spelat igenom det ett par gånger tappar det lite av charmen, måste jag ändå medge. Hela behållningen är dock att lira på battle.net.

Har du klarat hell? Jag är på ancients nu men har inte en suck.. Måste skaffa bättre prylar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Diablo II är hur kul som helst! Fast efter att ha spelat igenom det ett par gånger tappar det lite av charmen, måste jag ändå medge. Hela behållningen är dock att lira på battle.net.

Har du klarat hell? Jag är på ancients nu men har inte en suck.. Måste skaffa bättre prylar!

Nej, jag har aldrig klarat Act 5 på Hell, men någonstans däromkring börjar jag alltid tröttna och skapar en ny gubbe och samlar prylar istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det ingen som brukar spela Trackmania Nations? Gratisspel som är ungefär som gamla goda Stunt Car Racer, men med nätspel och världen tävlar mot varandra... Jag har fastnat i det totalt...

/H.

Såg screenshotsen! Snacka om upphottning av gamla StuntCarRacer 😮 .. Laddar ner just nu.. Ska bli intressant att prova imorgon/helgen..

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Monkey Island 1-5!

Day of the tentacle!

Sam'n'Max!

Full Throttle

Grim Fandango

Varför slutade Lucasarts göra äventyrsspel egentligen? Det enda som kommer ut ur drömfabriken nu är starwarsspel.

Och i och med att lucasarts slutade göra äventyrsspel så slutade jag också spela dataspel. Sorgligt men sant. :rolleyes:

Joel

Håller med. Jag älskar äventyrsspel... :rolleyes:

Vi kanske är ett utdöende släkte. Ska i alla fall ta en titt på Psychonauts, samma manusförfattare som Full Throttle och Grim Fandango fast plattformsspel. MEn jag vill ända hellre ha ett riktigt äventyrsspel... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

World of Warcraft. Jag har blivit beroende. 😄

Annars är Doom 3, Far Cry och Emperor Battle For Dune mina favoriter nu. Klassiker för mig är även X-Wing collectors på 486. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jezzball - spelidé segrar över grafik och yta.

Annars är QW och Q3 dom enda dataspelen jag spelat de sista fem åren typ. Fast sen ett par år tillbaks gör jag inte det heller 😄

Testade Q4-demon och det verkar ok men det höll å andra sidan på att krascha min dator 😄

Och, yes, jag spöar er troligen ganska fett i Q3

(Fast iofs... numera kanske jag skulle behöva värma en stund först... 😄 )

Link to comment
Dela på andra sajter

GTA San Andreas...

Oh yeah!

Jag tycker inte San Andreas var lika bra som Vice City. 😏

Kanske att världen var större, men det är det enda jag kan komma på.

Alla GTA har sin speciellt charm 😄 Jag minns när jag fick GTA 1 på en demo. Satt och lirade det grymt länge om och om igen tills jag köpte det.. och då blev det ännu mer. Har blivit samma med samtliga spel i den serien.

Andra bra spel är quake, half-life, counter strike, super mario 3, tekken 3, ping pong, tetris, mega man, street fighter, vänd tia, poker, finns i sjön, tjuv och polis, monopol, backgammon, command & conquer, unreal tournament, sim city osv osv! Finns minst lika många bra spel som det finns något annat bra!

Det är beroendeframkallande. Jag har lust att installera något nu.. men det ska jag ej! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

hygienteknikern (oregistrerad)
Nån som har testat FEAR på PC?

Verkar coolt. Ska man slå till kanske?

AAAJJJAAA!! Det får mig att rysa i hela kroppen!

Spela inte det på natten! 😮

Jo, FEAR var duktigt roligt. Men skrämselfaktorn var tämligen låg IMO. :rolleyes:

Näe, om ni vill bajsa på er av skräck ska ni kolla in Condemned: Criminal Origins

(som f.ö är från skaparna av FEAR samt använder samma spelmotor).

Tänk er en gnutta CSI blandat filmen Se7en och addera ultravåld.

Finns inget roligare än att slå in pannbenet på uteliggare med en mannekäng-arm.

😄

Samt Battlefield 2 förstås! ALLTID! 😄

Redigerat av hygienteknikern
Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

BF2. Ett steg närmare IRL är en klan och VOIP. Grymt.

Jag kan också sluta när jag vill, som ..nu till exempel.

.. nejhepp...

Går under Captain_Nemo_II om någon undrade...

Lekstugan.net är snabb och bra och många SWE.

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...