Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Ăr det bara jag som fĂ„r upp en sida med massa krumelurer i stĂ€llet för musik frĂ„n forumets mp3or..AlltsĂ„ Mp3 filer som ligger pĂ„ forumets server???
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 TrÄdstartare Postat 8 april 2006 Hmmm... Först SoundClick sen detta.... alla andra mp3or som inte ligger pÄ forumets server funkar ju
Thimmie Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Eller vad f*n, det blir samma fel för mig. Funka ju nyss.
slaptap Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 (redigerat) Ăr det bara jag som fĂ„r upp en sida med massa krumelureri stĂ€llet för musik frĂ„n forumets mp3or..AlltsĂ„ Mp3 filer som ligger pĂ„ forumets server??? Samma elĂ€nde hĂ€r...s**t...hela maskin hĂ€nger sig ju... đ Redigerat 8 april 2006 av slaptap
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 TrÄdstartare Postat 8 april 2006 Phuu...Misstolka inte detta nu men, attans vilken tur för mig... DÄ var det inte bara jag som hade fel hÀr dÄ....
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Jag hÄller pÄ att titta pÄ det - Twilight meddelade för en stund sedan om problemet. Troligtvis kommer det sig av eftermiddagens uppdateringar.
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 april 2006 Hastiga ryck i Oldsmobilen...va Ă€r det i den....18 Ventilars Nitro.... đ± Kan lova att det gick undan..... Fet service pĂ„ det hĂ€ringa stĂ€llet... đ
Linus Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 BekrÀftar felet hÀr ocksÄ. MisstÀnker att MIME försvunnit sÄ att den inte tolkar filen som en audiofil?
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 BekrĂ€ftar felet hĂ€r ocksĂ„. MisstĂ€nker att MIME försvunnit sĂ„ att den inte tolkar filen som en audiofil? Ănskar att det hade varit sĂ„ enkelt, men det var kompatibilitetsproblem med php-tolken som orsakade felet. Nu ska det vara löst đ
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 april 2006 Japp....Funkar bra đ Danke Shcööön
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.