IDF Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Nu är Rolands legendariska jazzchorus tillbaks!! http://www.roland.com/products/en/JC-120/index.html watch and dreggla!! 😏
Hampe Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Sorry mann! Detta är ett absolut dregelobjekt för alla gitarrister. Övriga förstår sig inte på sånt här. Det är nog egentligen bara jag, ulf wakenius, och några till...
RoBERT Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 (redigerat) men jag villll dreggla!!!! =) EDIT: Snälllla Jonas??? kan jag inte få dreggla? 😄 Redigerat 7 april 2006 av aorfreak
Hampe Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Hmm... aorfreak, okej då... om du är riktigt snäll så kan du väl få det...
Micke H Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Fan ta er...nu måste jag köpa ett nytt tangentbord... Hmm...finns det dräggelskydd man kan köpa nånstans? 😳
Jari Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 vad är det som är speciellt med den då? frågar en inbiten Poddare... 😲😆
IDF Postat 7 april 2006 Trådstartare Postat 7 april 2006 men jag villll dreggla!!!! =) EDIT: Snälllla Jonas??? kan jag inte få dreggla? 😆 bara för att ni har en vox ac30 i studion!!! 😲 näe nu blir det ostbågar på hög nivå!!!
IDF Postat 7 april 2006 Trådstartare Postat 7 april 2006 vad är det som är speciellt med den då?frågar en inbiten Poddare... 😆😆 😳 😮 😆 😳 😛 hehe.. näe men den låter fruktansvärt gött..en av mina absoluta stärkare..den låter helt enkelt......bäst.. 😆
Florian le Sage Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Vari består nyheten? Den har ju funnits sedan 1975,kom ihåg när jag köpte min första kring 1980 för keyboards,kanonbra ljud men brusig med jazzchoruset inkopplat...har ju hela tiden funnits på beg.marknaden dessutom!
RoBERT Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 nyheten är ju att dom har börjat tillverka den igen..... såg du väl? 😳 nattinatt på er!
Dan Ö Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Behöver inte dregla, har redan en! 😳 (4x10") (Vill ni få chansen att mysa med den så kolla in tråden om studiosamarbete(under samarbete))
IDF Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Behöver inte dregla, har redan en! 🙂 (4x10") (Vill ni få chansen att mysa med den så kolla in tråden om studiosamarbete(under samarbete)) Naaaajs.. 😄 önskar jag hade det! fast iofs har jag ngra stärkare stående i studion..menmen. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.