Jump to content
Annons

Midi konvertering?


Mickan87

Recommended Posts

Jag har som projektarbete i gymnasiet (går sista året) att spela in en demo. Två av mina musikbakgrunder (som jag laddat ner från internet) är midifiler.

Hur sjutton gör man om dem till vanliga ljudfiler - wav/mp3? Någon snäll själ som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig med detta så att jag kan spela in någon gång?

Jag har inget program eller så själv så att jag kan fixa det...

Det har varit så mycket problem med detta redan och egentligen ska det vara klart till på fredag. Men jag har fått mer tid på mig, tack och lov.

Hoppas någon kan och vill hjälpa.

Tack på förhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Man behöver en synth. Jag har en Roland SC-88 Pro som borde lämpa sig väl för uppdraget. Om du mailar över midi-filerna till music@tydal.nu så kan jag skicka tillbaka musiken som MP3.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man behöver en synth. Jag har en Roland SC-88 Pro som borde lämpa sig väl för uppdraget. Om du mailar över midi-filerna till music@tydal.nu så kan jag skicka tillbaka musiken som MP3.

Jag har skickat midifilerna till dig. Hoppas du har fått dem och kan hjälpa till. Det vore toppen. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...