Jump to content
Annons

Det är 1:a April idag!


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Grahn Postat den 2 April 2006, 00:41
(Violiner @ 2 April 2006, 00:04)
(Grahn @ 1 April 2006, 18:24)

Det här måste vara ett skämt!? 

Ja man kan ju alltid hoppas...

Eller kanske inte...

Troligtvis inte! Lite för väl genomfört, med presskonferens med en utförlig modell i plexiglas, för att vara ett skämt!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn Postat den 2 April 2006, 00:41
(Violiner @ 2 April 2006, 00:04)
(Grahn @ 1 April 2006, 18:24)

Det här måste vara ett skämt!? 

Ja man kan ju alltid hoppas...

Eller kanske inte...

Troligtvis inte! Lite för väl genomfört, med presskonferens med en utförlig modell i plexiglas, för att vara ett skämt!?

Ja kanske det... 😆🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

EN kompis ringde och väckte mig igår och sa att min bil inte stod på parkeringen. Nyvaken och trött började jag svära intensivt. Fyfan vad lättlurad jag är. Glömmer alltid de där skämtdagarna.

🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag letade i Göteborgs-Posten efter var de hade skämtet. Det närmaste jag kommit var att Andrea Bocelli (världens mest framgångsrika solist inom klassisk musik om man mäter i antal sålda skivor) skulle uppträda på Götaplatsen tillsammans med några svenska sångerskor som jag glömt namnet på. Däremot ger han en konsert 14 oktober, biljettpris 800-1250 SEK.

De tråkigare skämten jag hört om var för 7 år sedan när en tidning skrev att Lasse Berghagen hade dött. Och ännu värre var det på en skola för några år sedan. De firade 1:a april genom att köra in en killes huvud i ett tvättställ så skallen sprack.

😕

hägges punchrulle//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hej!

Jag letade i Göteborgs-Posten efter var de hade skämtet. Det närmaste jag kommit var att Andrea Bocelli (världens mest framgångsrika solist inom klassisk musik om man mäter i antal sålda skivor) skulle uppträda på Götaplatsen tillsammans med några svenska sångerskor som jag glömt namnet på. Däremot ger han en konsert 14 oktober, biljettpris 800-1250 SEK.

De tråkigare skämten jag hört om var för 7 år sedan när en tidning skrev att Lasse Berghagen hade dött. Och ännu värre var det på en skola för några år sedan. De firade 1:a april genom att köra in en killes huvud i ett tvättställ så skallen sprack.

😏

hägges punchrulle//:musik

?!?!?!?!?!??! 😄😄😄😄😮😛😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn Postat den 2 April 2006, 00:41
(Violiner @ 2 April 2006, 00:04)
(Grahn @ 1 April 2006, 18:24)

Det här måste vara ett skämt!? 

Ja man kan ju alltid hoppas...

Eller kanske inte...

Troligtvis inte! Lite för väl genomfört, med presskonferens med en utförlig modell i plexiglas, för att vara ett skämt!?

Ja kanske det... 😄😆

Tror faktiskt inte att det var nåt skämt... har läst om detta i DN långt innan första april... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn Postat den 2 April 2006, 00:41
(Violiner @ 2 April 2006, 00:04)
(Grahn @ 1 April 2006, 18:24)

Det här måste vara ett skämt!? 

Ja man kan ju alltid hoppas...

Eller kanske inte...

Troligtvis inte! Lite för väl genomfört, med presskonferens med en utförlig modell i plexiglas, för att vara ett skämt!?

Ja kanske det... 😄😆

Tror faktiskt inte att det var nåt skämt... har läst om detta i DN långt innan första april... 😆

Aha! Ja men då är det ju riktigt supernice ju.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ett problem med första april egentligen, man tror att allt är ett skämt och vågar inte ta någonting på allvar.

Jag till exempel gjorde högskoleprovet på detta datum. Kan vara lite förvirrande. Kommer de att säga att jag inte behövde göra provet, eftersom allt var ett skämt? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...