Jump to content
Annons

Har du nån säker?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag tänkte starta en tråd där man kan delge sina eventuella säkra inför veckans tips. Det behöver inte nödvändigtvis vara stryktipset eller europatipset. Även givna spikar på travet går bra. Även annan info av intresse är välkommen.

Har ni någon insider information om ägarbyten eller stundande tränarbyten i någon klubb? Kanske har Kidderminster H bytt ut sina säten på arenan? Ska Peter Coates ta över det isländska ägandet i Stoke City? Kommer Gefle att spela med 7-backslinje i premiären? Är Torres avstängd i A Madrid? Har Plymouth Argyle statistiskt sett alltid haft lätt mot Wolverhampton Wanderers? Springer 4:an i avd 5 i V64 med norskt huvudlag? Har 3:an i sista avdelningen på veckans V75:a gått i dödens i de tre sista loppen och har därför en lite orättvis resultatrad?

Kort sagt, här behandlas de viktigaste frågorna i livet, allt som slår funderingar om meningen med livet med hästlängder...

😎

cacao//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Visst 17... jag får väl delge ett tips då...

Jag tror att Stoke City undviker förlust hemma mot Sheffield Utd! De har inte förlorat mot Sheffield på 10 år hemma. Dessutom spelade de ut Sheffield och vann med 2-0 senaste gången hemma. Men märk väl att Sheffield Utd har mer att spela för antagligen. Akinbiyi i Sheff Utd, som ju köptes från just Stoke som alla vet, är skadefri och i form igen.

svettigt armband//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

En stående generell regel är. Undvik alltid att hålla på Lennart Forsgren. Som vi alla vet så går han alltid på insidan om han kan, även om han då blir instängd. En gång intervjuades han och fick frågan varför han lät sig bli instängd när det fanns lägen att gå ut, även om det hade inneburit dödens... Han svarade: det är bättre att orka och bli 2:a eller 3:a istället för att gå ut och försöka vinna. Jag är intresserad av att få så mycket som möjligt, inte nödvändigtvis att vinna!

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Bara du vet jag inte, men jag pratar alltså om Treviso-Juventus. Bortalaget kallas ju för den gamla Damen, p.g.a. att de alltid kännetecknats av elegans. Panschisar av honkön står högt i kurs i pastalandet.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Håller på Juventus i Italien. De är kritiserade för att spela tråkigt och bara göra 1-0 och nöja sig med det. Konstigt...tittar man i tabellen för gjorda mål i serien så är fakta något helt annat. Ett av de klart målgladaste gängen. Men jag måste medge att de var roligare när de hade Zidane, di Livio m.fl.

Men man måste imponeras av Thierry Henri, fransmannen i Arsenals anfall. Vilken stjärna. Blir intressant att följa returen. Asenal leder med 2-0 efter första ju.

Hur bra är Gallen på kupongen hemma mot Grasshoppers?

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nä, det oddset måste ju vara lågt som fa-an!!

Det är ju förväntat!

😆

Inte då. Jag blir lika förvånad varje gång, varje helg. Usch.

Jag har också vart med om det där!

Man märker ju inget alls innan, det är ju först efter 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...