Jump to content
Annons

Ny här!


Sampel

Recommended Posts

Hej!

Ja, ny här...som sagt.

42 år, bor i en underbar liten stad som heter Sala. Jag har hållt på med musik sedan barnsben på olika sätt. Spelar flera instrument, piano/keyboard, gitarr, bas, trummor... Bra att kunna när man ska göra musik på egan hand. Har alltid varit intresserad av ljudteknink och arbetat som radio och tv-reparatör några år.

Har också spelat i olika sammanhang, oftast som kompmusiker på något av ovanstående instrument. Varit ledare för körer i olika konstellationer.

Just nu lägger jag ner mycket tid på att skriva eget och spela in i min lilla datastudio som jag äntligen fått tillfälle att börja bygga upp.

Tycker jag har en bra och relativt bred kunskap om musik och teknik - men hjälp...det finns ju hur mycket erfarenhet och kunskap som helst att suga åt sig. Därför är jag här på forumet. Kanske jag kan hjälpa någon - och jag behöver definitiv själv hjälp.

Vi ses o hörs!

Ps. Varför får inte jag lägga in en bild i min profil? Det står att jag inte är "authorized" att göra det? Ds

/Sampel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hallå! Välkommen hit! 😎

Varför får inte jag lägga in en bild i min profil? Det står att jag inte är "authorized" att göra det?

Det är ingen som får lägga in "Personal Photo" på sin profil. Men om du vill ha en tjusig liten bild som syns vid varje inlägg så klickar du på "Edit Avatar Settings" på din kontrollpanel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå! Välkommen hit! 😎
Varför får inte jag lägga in en bild i min profil? Det står att jag inte är "authorized" att göra det?

Det är ingen som får lägga in "Personal Photo" på sin profil. Men om du vill ha en tjusig liten bild som syns vid varje inlägg så klickar du på "Edit Avatar Settings" på din kontrollpanel.

Testar det också, men kan inte ladda upp en personlig bild. Det går bara att välja olika smilys etc.

Sampel

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå! Välkommen hit!  🙂
Varför får inte jag lägga in en bild i min profil? Det står att jag inte är "authorized" att göra det?

Det är ingen som får lägga in "Personal Photo" på sin profil. Men om du vill ha en tjusig liten bild som syns vid varje inlägg så klickar du på "Edit Avatar Settings" på din kontrollpanel.

Testar det också, men kan inte ladda upp en personlig bild. Det går bara att välja olika smilys etc.

Sampel

🙂

Om du klickar på Browse under rubriken "Your image avatars" borde du kunna välja en bild från din dator. Funkar inte det? 😎

Notera att bilden inte får vara större än 10 kB och att den bör vara 64x64 pixels...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå! Välkommen hit!  😄
Varför får inte jag lägga in en bild i min profil? Det står att jag inte är "authorized" att göra det?

Det är ingen som får lägga in "Personal Photo" på sin profil. Men om du vill ha en tjusig liten bild som syns vid varje inlägg så klickar du på "Edit Avatar Settings" på din kontrollpanel.

Testar det också, men kan inte ladda upp en personlig bild. Det går bara att välja olika smilys etc.

Sampel

🙂

Om du klickar på Browse under rubriken "Your image avatars" borde du kunna välja en bild från din dator. Funkar inte det? 😉

Notera att bilden inte får vara större än 10 kB och att den bör vara 64x64 pixels...

Jo, nu verkar det funka! Tack för hjälpen! 😳

Sampel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...