mtornros Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Hejsan! Är ny med iTunes... När jag importerar mina skivor i iTunes så gör den låtarna till mfa-format som inte Cubase kan läsa, och därför kan jag inte använda dem låtarna som referensspår... 😄 Nån som vet hur man gör för att göra vanliga mp3-filer av en audioskiva i iTunes? Har kollat i menyerna, men kan inte hitta något 😉 Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Det gör du under prefernces -> avancerat -> importera. Välj format! Så är det iaf på mac, kanske ser likadant ut på PC 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mtornros Postat 22 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 22 mars 2006 Det gör du under prefernces -> avancerat -> importera. Välj format! Så är det iaf på mac, kanske ser likadant ut på PC 😉 Tjusigt! Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Tjusigt!Tack! Anytime, dude! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.