Jump to content
Annons

Perrra - Vacker (KLAR VERSION)


Recommended Posts

Jao.. Jag gjorde väl klart skiten då .

Jag som är Trance kille, har gjort ett par dansbandslåtar genom åren trots allt 😄

Seriölst tycker jag det är så jävla kul att göra sånna låtar, det tar 2 timmar typ, så är man klar, och texten är ju bara att hitta på nåt om kärlek, gröna skogar, och friluftsliv hahaha..

Ja ja ... Lyssna och Njwueeet 😄

Observera att jag struntade i att göra slutet "vackert" 😳

Perrra - Vacker (Ironi)

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jao.. Jag gjorde väl klart skiten då .

Jag som är Trance kille, har gjort ett par dansbandslåtar genom åren trots allt 😄

Seriölst tycker jag det är så jävla kul att göra sånna låtar, det tar 2 timmar typ, så är man klar, och texten är ju bara att hitta på nåt om kärlek, gröna skogar, och friluftsliv hahaha..

Ja ja ... Lyssna och Njwueeet 😄

Observera att jag struntade i att göra slutet "vackert" 😳

Perrra - Vacker (Ironi)

/Perrra

perra, jag tycker basgången var helt ok, jag är helt rutten på bas, men tycker du fick den pumpande här, hur gjorde du det...? först spelar du basen enkelt men sen pumpar den igång...??

Link to comment
Dela på andra sajter

Jao.. Jag gjorde väl klart skiten då .

Jag som är Trance kille, har gjort ett par dansbandslåtar genom åren trots allt 😄

Nej jag kommer aldrig glömma "Sams", en riktig klassiker på de gamla LAN:en. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ohh du milde skapare... ska du ersätta g-sson/h-sson/b-sson eller vad han heter som skriver massa melodifestivallåtar till avdankade schlagerdrottningar nu???

det ända jag tänkte på var att kanske pitcha ner trummorna några cent för att få dom lite dansbandigare..

DU ÄR JU VÄRSTA VIBRATO-KUNGEN :rolleyes:😕😠

Edit: Felskrivning

/D

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

HAha

Jag hoppas verkligen att alla förstår att jag gjorde detta på typ 2 timmar, och jag är vääldigt oseriös när jag gjort det, så inte nån får för sig att jag gör sån här musik alltid, däremot skulle jag lätt kunna tänka mig att jobba med sån här musik.

Det är ju trots allt det som är lättast att göra ;D

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...