Hellpig Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 (redigerat) Händig kille... har aldrig hört en ukelele hanteras så här. 🙂 Videon Edit: en länk är ju bra åxå. Redigerat 17 mars 2006 av Hellpig
Pluffo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Är det nu man ska skriva "gammal" och sucka högt? 🙂 Nä, det här är en riktig klassiker. Absolut värd att tas upp igen!
tbruce Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 (redigerat) gammal!! SUCK. 🙂 Nej men ärligt talat, det är ju faktiskt skitsnyggt... grymt snyggt arr. Ukulele kan vara grymt snyggt. Är det inte ovanligt lång sustain i den där? EDIT: Stavfel. Redigerat 17 mars 2006 av tbruce
Hellpig Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Är det nu man ska skriva "gammal" och sucka högt? 🙂 Nä, det här är en riktig klassiker. Absolut värd att tas upp igen! Förmodligen... men jag hade aldrig sett den förut 🙂
rainydays Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Definitivt värd att ta upp igen 🙂 Om man ändå hade så små flinka fingrar. Ukke är verkligen helt fel instrument för mina dasslock, men jag fick en i födelsedagspresent för nån månad sen och det var den bästa presenten på länge 🙂 Men det är stålsträngad han i videon kör med väl?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.