Jump to content
Annons

Ricardo José - Tentaångest


Pazo

Recommended Posts

Det var en tenta i flerdimensionell analys.

Ahh ... jag minns den tentan som igår!

Om du tycker att flerdimensionell analys är jobbigt så vänta tills du ska tenta komplex funktionsteori! 14% klarade tentan när jag läste kursen. "Alla kan inte bli civilingenjörer." som examinatorn sa.

Hehehe jag tänkte precis fråga samma sak, vad din tentaångest handlade om. Personligen så var min värsta tenta Abstrakt Algebra. När jag var klar efter ett par omtentor med efterföljande personlig grillning one-on-one med läraren framme vid svarta tavlan (ingen modern whiteboard här inte) kände jag att det fick vara nog med matematik 😆 .

Jo det hörs i låten att du hade lite ångest. Som alla andra säger, flummigt och långt intro. Men sedan när det kommer igång gillar jag det jag hör. Jag tycker att den jazzigare lugna stilen passar dig bättre än den där hårda näsblodstilen jag har hört på ett par andra spår. Fixa tentan och fixa till lite struktur på låten så kan det hända grejjer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Det var en tenta i flerdimensionell analys.

Ahh ... jag minns den tentan som igår!

Om du tycker att flerdimensionell analys är jobbigt så vänta tills du ska tenta komplex funktionsteori! 14% klarade tentan när jag läste kursen. "Alla kan inte bli civilingenjörer." som examinatorn sa.

haha. Det är ett tag kvar tills den är, som tu är. Tar det sen 😄

Ska bara försöka klara av Csn dethär året 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det hörs i låten att du hade lite ångest. Som alla andra säger, flummigt och långt intro. Men sedan när det kommer igång gillar jag det jag hör. Jag tycker att den jazzigare lugna stilen passar dig bättre än den där hårda näsblodstilen jag har hört på ett par andra spår. Fixa tentan och fixa till lite struktur på låten så kan det hända grejjer!

hah 😆

Thx!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Innan jag fortsätter författa, några ord om Ricardo Josés senaste alster. Det bubblar på fint. Som vanligt hör jag en hihat markerad. Kan Pete DePoe vara favorittrummis kanske? De där kulsprutemjuka ljuden på slutet vore intressant att veta hur man frambringar... Dock gillar jag inte handclapsen. Tycker kanske att introt är något lite för långt, men inte mycket. Nej, längden på låten känns lagom. Absolut inte ännu längre tack!!!

Tyvärr hör jag inget i vänster kanal i lurarna. Har en tråd om detta, men ingen har en aning verkar det som...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Det här påminner miig om att ligga på stranden nånstans i södra Thailand, dricka en iskall Singah medans man ligger på en sån där typisk filt med kuddar som dom har därnere vid strandrestaurangerna. Så ligger man där med sån här ambience och tittar på solen som går ner och man får en sån där oerhörd närhet till livet på nåt sätt.

Eh...lite djupt kanske, men jag tycker du ska ta detta som en komplimang. Fick alltså ingen ångest.

Bra sköna ljud. Bra balans. Men kicken känns kanske lite odefinierad. Bra jobbat! Och nästa gång grejar du säkert tentan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här påminner miig om att ligga på stranden nånstans i södra Thailand, dricka en iskall Singah medans man ligger på en sån där typisk filt med kuddar som dom har därnere vid strandrestaurangerna. Så ligger man där med sån här ambience och tittar på solen som går ner och man får en sån där oerhörd närhet till livet på nåt sätt.

Eh...lite djupt kanske, men jag tycker du ska ta detta som en komplimang. Fick alltså ingen ångest.

Bra sköna ljud. Bra balans. Men kicken känns kanske lite odefinierad. Bra jobbat! Och nästa gång grejar du säkert tentan...

Tack 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...