Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan. Strömsladden till min V-amp 2 är trasig.

Jag undrar om någon här har koll på vart/om man kan köpa en ny?

Jag mailade Jam och fick som svar att jag dom skulle återkomma när dom hade kollat upp. Men något mail kom aldrig.

Annons
Postat

Och något svar kom aldrig...

...

...eller?

(Sista försöket. Svarar ingen låter jag tråden vara.)

Postat

Hej!

Att maila Jam och vänta på svar kan ta en väldigt lång tid, mailade de för ett par månader sedan och fortfarande ej fått svar. 🙂

Vet ej dock var du kan få tag på en ny sladd men går det ej att göra en ny då?

Fast jag vet ej om det är strömadaptern som är trasig eller själva kabeln, och vilken del av kabeln.

Om du ej hittar någon ny kan det finnas nån duktig elreparatör som säkert kan fixa det, borde iaf finnas någon som kan.

Mvh

Roger

Postat

Hehe, ja att maila Jam är lite som att spela på lotto. Jag har fått svar en gång av sex.

Ta med dig transformatorn och gå bort till clas ohlsons eller liknande affär så kan de säkert hitta en likvärdig till dig. Att köpa sånna grejer från de som tillverkat apparaten brukar bara bli onödigt dyrt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.