Pazo Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Uj uj, nu ska jag till jobbet :/ "julli-nuse" Jag ska te plugget 😎
Micke H Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 God (eller äckligt dålig) mooooooorgon... *Gäsp* Var är kaffet? 😕
Micke H Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 *klunk, klunk* Ah, vem har gjort det här underbara kaffet egentligen?? 😕
Gote Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Gmrgn 😕 Kaffe? 😄 Det hjälper, jag lovar! 😠 Lyssna inte på honom! 😄
Dark Of Light Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Tck s mckt... Öhh.. F´låt, lite segt är det faktiskt, kaffe och banan, var är Gote?
Dark Of Light Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Gmrgn 😕 Kaffe? 😠 Det hjälper, jag lovar! 😳 Lyssna inte på honom! 😄 😄 Se där... Här Gote En stillsam måndagsbanan...
Micke H Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Tck s mckt... Öhh.. F´låt, lite segt är det faktiskt, kaffe och banan, var är Gote? Kaffe och banan? 😕
Gote Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 😕 Se där... Här GoteEn stillsam måndagsbanan... Passande! 😄
Micke H Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 😄 Se där... Här GoteEn stillsam måndagsbanan... Passande! 😄 Fan vad den här tråden är sjuk... 😕 Men det är därför jag älskar den! 😳 Nä, nu ska jag dra! Ha det gött! 😠
Dark Of Light Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Nääh... Inte sjuk! Denna tråden är full av allmänbildande innehåll av seriös karaktär och vi alla här, vi exemplariska och både etiskt och moraliskt fulländade människor med friska och sunda ideal måste kämpa för denna trådens fortsatta överlevnad, för att andra mindre fulländade människor kan hämta inspiration och vädra mental morgonluft just här... Puh...
Dark Of Light Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Dags för en till tror jag bestämt.. Skaru´ha Gote? Har här med lite olika smaker... Den där med hallon/lakrits smak är rätt så god faktiskt, vilken vill du ha? ... Vanilj/smör, banan/bajs... Den där med blå Audi RS4 är inte dum heller... Eller ska du ha en naturell bara..?
Recommended Posts