Jump to content
Annons

Ok, hej


awt (oregistrerad)

Recommended Posts

awt (oregistrerad)

Hej, jag heter Anders, reggade mig här för ett bra tag sedan o suttit o lurkat ibland, har dock inte skaffat en egen internet uppkoppling förän ett par dagar sedan så nu kommer jag antagligen hänga här lite oftare (borde man kanske inte hoppas på egentligen men men...) har varit prenumerant på studio sen den kom, var dyra engelska tidningar som gällde innan dess... (händer ju att man köper nån sådan då och då fortfarande när man blir desperat.)

Erhm, jag är 20 år och gör musik, elektronisk musik, allt från "drill 'n' bass" till ambient eller skitlugn pop eller något åt det hållet. Annvänder en hel del inspelat material i min musik också, är dock inte skolad i något instrument.

Jag gör också en hel del mindre kreativt arbete som är musik relaterat.. typ mixar åt folk, spelar in, gör musik till teater etc. Massa små projekt som är roliga men inte riktigt lika älskade som mitt personliga musik skapande.

Tänker inte posta några url's till min musik, känns "spammande" men om någon vill prova min musik så skriv till mig.

HEJ!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
awt (oregistrerad)

AH tack för ett varmt välkommnande alles, jag känner mig redan som hemma, har stirrat på era studios i "studio bild tråden" nu ett bra tag... fan va lite prylar man har hah =D

Några jätte balla trådar man måste läsa här kanske som jag har missat ? känner för något lite halvt lättsamt, just idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

awt (oregistrerad)
Välkommen! 😛

"drill 'n' bass"? Förlåt en gamling, men är det lite som Black'n'Decker? 😕

Hah tack, aw, "drill 'n' bass" är lite som "drum 'n' bass" fast ofta ganska mycket snabbare, eller nått hah... själva "drillet" bygger väl på det att man ofta annvänder virvlar som är så pass "snabba" att de börjar låta som borr ljud. Jävla dumt jag vet. jag kan själv inte riktigt med genrer det är väldigt förrvirrande. men men, black 'n' decker haha "b 'n' d" =D

Link to comment
Dela på andra sajter

*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 😄

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😉

Har inte du skrivit det innan? 😄

-----------------------------------------------------------------------

Tjena tjena!

Link to comment
Dela på andra sajter

awt (oregistrerad)
Hejhej!

Det finns ju ett helt delforum för "spammande" av egen musik... Släng upp nåt där vetja! 😠

AH ok, jag har inte riktigt hunnit orientera mig riktigt heh. Vettifan om jag har något vettigt att spamma dock, det är ju lite svårt att säga "Hej lyssna på mina 4 album om ni vill, de finns här, här och här" haha.. folk brukar vilja höra en ordentlig låt alternativt något "work in progress" som de kan kommentera. Men jag ska titta in i den tråden o kanske lyssna på något själv. musik förådet tråkar ut mig för tillfället ändå

Link to comment
Dela på andra sajter

PunkMackan (oregistrerad)
Tänker inte posta några url's till min musik, känns "spammande" men om någon vill prova min musik så skriv till mig.

Välkommen! Spamma gärna du...för min del är det ok. Surfar hellre in och kollar prylar än och mejla ihjäl mig till alla som vägrar "spamma" men jag respekterar dit beslut... Ha de gött!

Link to comment
Dela på andra sajter

awt (oregistrerad)
Tänker inte posta några url's till min musik, känns "spammande" men om någon vill prova min musik så skriv till mig.

Välkommen! Spamma gärna du...för min del är det ok. Surfar hellre in och kollar prylar än och mejla ihjäl mig till alla som vägrar "spamma" men jag respekterar dit beslut... Ha de gött!

HAj!, jag tvekar ju inte att spamma =D ville ju dock inte göra det i min första "hej jag är awt" tråd, sådant brukar ju knappast välkommnas =) HEJ, LYSSNA! "CRAZY TECKNO BABE" heh.

men, kännes det för att testa så brukar där finnas lite olika clip av min musik på min zebox/awt. gillar man det så är det kanske värt att maila så kan jag spotta ut länkar till iaf fyra weblabel album. Gott välkommnande här! trevligt, god kväll =D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...