Jump to content
Annons

Haj!


bryngylf

Recommended Posts

Hej hej!

Jag heter André Ahlgren, Àr 22 Är och kommer frÄn norra skÄne men bor just nu i Lund. Spelade lite i garageband o dyl tills 03/04 dÄ jag hamnade pÄ SveFi i Haparanda. Efter det Äret ordnade jag ett litet mixerbord + ljudkort och pular numera lite till och frÄn.

Tycker om:

Logic, majkens hĂ€rliga twitchpluggar (6 & 8), evp88 (vill ha ett riktigt elpiano:( ), folköl, min fina BjĂ€rton inköpt i Lunds skummaste affĂ€r för 180:-, mitt MIDI-klaviatur sĂ„ jag inte behöver sitta och trycka in MIDI-informationen ton för ton lĂ€ngre 😆 , mina hörlurar (förutom att dom trycker lite pĂ„ huvet efter sisĂ„dĂ€r 3 timmar), grov portion, bitpop & punkrock & electronica & indie & pop &sĂ„vidare, detta forumet för det e ju toppen med alla trevliga musiker, ljudtekniker, hemmapulare, m.m. Hoppas pĂ„ mycket utbyte! 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
HallÄ! VÀlkommen hit!

Vilken Ă€r Lunds skummaste affĂ€r? MĂ„ste snoka... 🙂

Jo den ligger strax efter EricshjĂ€lpen (om du gĂ„r frĂ„n stortorget ner mot mejeriet), kanske 2-3 affĂ€rer efter, precis intill en andrabokshandel. Try it! 😠

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

HallÄ! VÀlkommen hit!

Vilken Ă€r Lunds skummaste affĂ€r? MĂ„ste snoka... 🙂

Jo den ligger strax efter EricshjĂ€lpen (om du gĂ„r frĂ„n stortorget ner mot mejeriet), kanske 2-3 affĂ€rer efter, precis intill en andrabokshandel. Try it! 😆

Vad sĂ€ljer de? Förutom billiga BjĂ€rton dĂ„... 😠

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...