Jump to content
Annons

Tidsfördriv


VacUm

Recommended Posts

Annons
hahaha... Så ni har inte kommit på tricket än?... Dehär lekte Linus Mornel och jag med ett bra tag i längsta tråden. Linus kom upp i 99sek. Jag lekte inte så länge så jag kom "bara" upp i 32 eller nåt :rolleyes:

vad för trick? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha... Så ni har inte kommit på tricket än?... Dehär lekte Linus Mornel och jag med ett bra tag i längsta tråden. Linus kom upp i 99sek. Jag lekte inte så länge så jag kom "bara" upp i 32 eller nåt 🙂

vad för trick? 🙂

vill du verkligen veta? Ska jag skriva det och försötra för alla andra? EIH? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha... Så ni har inte kommit på tricket än?... Dehär lekte Linus Mornel och jag med ett bra tag i längsta tråden. Linus kom upp i 99sek. Jag lekte inte så länge så jag kom "bara" upp i 32 eller nåt 🙂

vad för trick? 🙂

vill du verkligen veta? Ska jag skriva det och försötra för alla andra? EIH? :rolleyes:

Tror jag kom på det! 🙂🙂

yeees.jpg

Om ni inte ser, så står det 46.408 sekunder 🙂

Redigerat av The Edge
Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha... Så ni har inte kommit på tricket än?... Dehär lekte Linus Mornel och jag med ett bra tag i längsta tråden. Linus kom upp i 99sek. Jag lekte inte så länge så jag kom "bara" upp i 32 eller nåt 🙂

vad för trick? 🙂

vill du verkligen veta? Ska jag skriva det och försötra för alla andra? EIH? :rolleyes:

nej för fan, säg inget...

men det är ju bra att veta att det FINNS ett trick 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha... Så ni har inte kommit på tricket än?... Dehär lekte Linus Mornel och jag med ett bra tag i längsta tråden. Linus kom upp i 99sek. Jag lekte inte så länge så jag kom "bara" upp i 32 eller nåt 🙂

vad för trick? 🙂

vill du verkligen veta? Ska jag skriva det och försötra för alla andra? EIH? 😳

😮 Finns det ett knep?

Berätta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, håll för ögonen ni som inte vill se..

Jag högerklickade på spelet och gick in på egenskaper massa gånger samtidigt som jag hade ställt kuben uppe i vänsterhörne där den kan stå ganska länge utan att bli "träffad". Verkar som det går X antal sekunder varje gång man gör detta 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Okey! Här kommer knepet!

Jag som sitter på en gammal långsam dator börjar lagga lite när jag kör spelet. Det fina med att det laggar är då att de blåa kuberna rör sig med ett visst tidsmellanrum. Däremot gör ju inte musen det. Så man kan "lugnt" flytta på den röda medans de blåa "hackar" fram 😕

Nämnde detta för linus så han kom genast igång och öppnade diverse tunga programm samtidigt som han körde spelet. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...