Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Guest catch22
Posted

Om man går upp och ställer sig i vänstra hörnet efter ca 1-2 sek så kan stå där i ca 10-12 sek utan att bli "påkörd"..

Posted

Haha! Skitlätt!!

32,284 sekunder, kan tyvärr inte lägga upp en skärmdump här men den finns sparad på min dator om nån tvivlar...

/// D

Posted
kan tyvärr inte lägga upp en skärmdump här men den finns sparad på min dator om nån tvivlar...

🙂 aaa, säkert! 😄

😳 prove it!

Posted

Vann jag nu?

Jag klarade 0.375 sekunder!!!

😳

Posted

hahaha... Så ni har inte kommit på tricket än?... Dehär lekte Linus Mornel och jag med ett bra tag i längsta tråden. Linus kom upp i 99sek. Jag lekte inte så länge så jag kom "bara" upp i 32 eller nåt 😳

Posted
hahaha... Så ni har inte kommit på tricket än?... Dehär lekte Linus Mornel och jag med ett bra tag i längsta tråden. Linus kom upp i 99sek. Jag lekte inte så länge så jag kom "bara" upp i 32 eller nåt :rolleyes:

vad för trick? 🙂

Posted
hahaha... Så ni har inte kommit på tricket än?... Dehär lekte Linus Mornel och jag med ett bra tag i längsta tråden. Linus kom upp i 99sek. Jag lekte inte så länge så jag kom "bara" upp i 32 eller nåt 🙂

vad för trick? 🙂

vill du verkligen veta? Ska jag skriva det och försötra för alla andra? EIH? :rolleyes:

Posted (edited)
hahaha... Så ni har inte kommit på tricket än?... Dehär lekte Linus Mornel och jag med ett bra tag i längsta tråden. Linus kom upp i 99sek. Jag lekte inte så länge så jag kom "bara" upp i 32 eller nåt 🙂

vad för trick? 🙂

vill du verkligen veta? Ska jag skriva det och försötra för alla andra? EIH? :rolleyes:

Tror jag kom på det! 🙂🙂

yeees.jpg

Om ni inte ser, så står det 46.408 sekunder 🙂

Edited by The Edge
Posted

vad för trick? 🙂

nej för fan, säg inget...

men det är ju bra att veta att det FINNS ett trick 🙂

Posted

vad för trick? 🙂

vill du verkligen veta? Ska jag skriva det och försötra för alla andra? EIH? 😳

😮 Finns det ett knep?

Berätta!

Posted

Ok, håll för ögonen ni som inte vill se..

Jag högerklickade på spelet och gick in på egenskaper massa gånger samtidigt som jag hade ställt kuben uppe i vänsterhörne där den kan stå ganska länge utan att bli "träffad". Verkar som det går X antal sekunder varje gång man gör detta 😕

Posted (edited)

Åh va fuskigt.. Funkar dock inte i firefox..

det är ju bara att välja egenskaper i IE och vänta.. Klockan tickar på hela tiden verkar det som.

Edited by VacUm
Posted

Okey! Här kommer knepet!

Jag som sitter på en gammal långsam dator börjar lagga lite när jag kör spelet. Det fina med att det laggar är då att de blåa kuberna rör sig med ett visst tidsmellanrum. Däremot gör ju inte musen det. Så man kan "lugnt" flytta på den röda medans de blåa "hackar" fram 😕

Nämnde detta för linus så han kom genast igång och öppnade diverse tunga programm samtidigt som han körde spelet. 😱