Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kopplade stereon till datorn för att testa om det blev bĂ€ttre ljud pĂ„ en lĂ„t, i gĂ„r eftermiddag efter som jag dĂ„ rĂ„kade koppla runt signalen ficka jag fram coola ljud och gjorde ett ljudpack pĂ„ ca 70 ljud. 😆

Datorns hörlurs utgÄng till stereons mic ingÄng och stereons hörlurs utgÄng till datorns mic ingÄng.DÄ blir det sÄhÀr.

- Trummorna Ă€r ej vĂ„ra egna med resten Ă€r egenskapat đŸ˜±

Ljudpack! (71 ljud / ca 30 mb (12,5 packat))

OBS! - Ljuden Àr vÀldigt hÄrda och vi ansvara inte för nÄgra sprÀngda steroanlÀggningar!

Cover_Front.jpg

Cover_Back.jpg

Redigerat av xdjs
Annons
Postat
Datorns hörlurs utgÄng till stereons mic ingÄng och stereons hörlurs utgÄng till datorns mic ingÄng.DÄ blir det sÄhÀr.

Jag vĂ„gar inte lyssna đŸ˜±

Postat

Ahahahahah, jag brukade ha kul med sĂ„nt hĂ€r pĂ„ min gamla skola, dĂ€r fanns massa datorhögtalare som gjorde vĂ€ldigt skojiga ljud nĂ€r man kopplade runt dom. Och sĂ„ kunde man styra tonen med volymkontrollen. 😳 Folk blev ganska galna pĂ„ det dĂ€r. 😆

Postat
lyysande 😳

sköna ljud, tackar sebbe 😄

// Eken

😆 JassĂ„ sĂ„ jag fĂ„r inget tack dĂ„?

Postat
Ahahahahah, jag brukade ha kul med sĂ„nt hĂ€r pĂ„ min gamla skola, dĂ€r fanns massa datorhögtalare som gjorde vĂ€ldigt skojiga ljud nĂ€r man kopplade runt dom. Och sĂ„ kunde man styra tonen med volymkontrollen. 😳 Folk blev ganska galna pĂ„ det dĂ€r. 😆

Exakt som vi gjorde det Ă€r ganska kul. 😄 mĂ„nga tycker att orginal ljudet liknar en fjĂ€rt.

Postat

Gillar demo-lÄten... fÄr extrema "Flat Beat"-vibbar med Mr. Oizo...

har inte kollat ljudpacket Ă€n men jag tankar (fĂ„r snart en 250 gigs hĂ„rddisk sĂ„ jag försöker fylla min nuvarande 80 gigare innan dess)... 😉

Postat
Gillar demo-lÄten... fÄr extrema "Flat Beat"-vibbar med Mr. Oizo...

har inte kollat ljudpacket Ă€n men jag tankar (fĂ„r snart en 250 gigs hĂ„rddisk sĂ„ jag försöker fylla min nuvarande 80 gigare innan dess)... 😉

HEHE tackar jag gjorde den utan sebbe pÄ en halvtimma :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.