Jump to content
Annons

Feberdrömmar


emser

Recommended Posts

Annons
Jag drömmer en massa konstiga saker när jag har feber. Fast just att tänderna ramlar ur har jag aldrig drömt.

"Ibland" ramlar vettet ut när man dricker sprit... 🙂 Kände en gång en som hällde ut sin sprit också, djävla skrämmande människor det finns alltså! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste någonstans att tandlossardrömmar ofta hänger samman med sexuell frustration.

Mina feberdrömmar är rätt cp:iga. De handlar på något vagt sätt om jordens undergång. Det störda är att jag är orsaken till den. Det är jobbigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den och drömmen att man slåss med någon men att man är för svag för att tillfoga sin motståndare skada är typ två av de vanligaste drömmarna, ivf bland män.

Intressant! Vad var förklaringen till fenomenet? I teorin alltså. Alla vet att drömmar bara är tillfälligheter!? 😆

Eller inte! Vem vet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar alltid drömma skumma drömmar.

Bland de värsta är de när jag drömmer att jag ska gå in i min lägenhet, men märker att dörren är olåst, varpå hela min studio är länsad.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar alltid drömma skumma drömmar.

Bland de värsta är de när jag drömmer att jag ska gå in i min lägenhet, men märker att dörren är olåst, varpå hela min studio är länsad.

/Daniel

Det där tycker inte jag är ett dugg skumt. När döda bekanta hälsar på dig i drömmarna i surrealistiska gelstalter och du upplever rädsla i drömmen i form av en elchock i huvudet, och när du vaknar så sitter stickningarna av elchocken kvar på riktigt.. då pratar vi skumt.

Och det där är ändå en av de minst skumma av skumma drömmar jag har. 😉

Känner mig f-n som "musik". 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...